Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana, poručio je danas Overseas Express, jedna od najvećih domaći službi za dostavu koja se našla na meti kritika brojnih građana koji uoči Božića nisu na vrijeme dobili svoje pakete.
U Overseasu, koji posluje već 20 godina, kažu da su se pripremili na značajan rast promet u vrijeme blagdana, ali da im je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog te da je zbog toga, unatoč angažiranju dodatnih dostavljača, bilo nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme.
"Uz iskrenu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljene pošiljke, Overseas Express će pronaći način kako da im se dodatno oduži. Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje", poručuju iz Overseasa.
Iz tvrtke poručuju da se s pripremama za blagdanski rast prometa krenulo se još u rujnu. Ukupni kapaciteti osigurani su prema najavljenom prometu koji se planira prema prosječnom blagdanskom prometu iz proteklih godina te najavama kupaca o očekivanom rastu ove godine.
"Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno”, pojašnjavaju u Overseas Expressu.
Primjera radi, kažu kako im je od jednog kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bi sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati, tvrde iz Overseasa.
"Vraćanje povjerenja korisnika apsolutni je prioritet tvrtke u narednom periodu. Pravovremena dostava i iskustvo zadovoljnih korisnika najveći je izazov dostavnih kompanija u cijelom svijetu budući da e-trgovina na mnogim tržištima raste i po dvoznamenkastim stopama", zaključuju iz kompanije.
Ljudi su tragali za svojim paketima u dostavnom centru
Podsjetimo, uoči blagdana društvene mreže, a posebno službeni profil Overseas Expressa na Facebooku, bili su zatrpani ljutitim komentarima stotina ljudi koji nisu u najavljeno vrijeme dobili svoje pakete. Brojni građani su se žalili kako ove godine njihova djeca neće dobiti božićne poklone, a za to su okrivili Overseas koji je njihove kritike ignorirao te, kako su napisali, sve negativne komentare na profilu brisao.
Građani su pisali kako je u skladištu Overseasa u Leskovcu vladao apsolutni kaos. Iako Overseas ne dopušta preuzimanje paketa direktno u skladištu, građani su ipak otišli tamo u pokušaju da pronađu svoje božićne poklone.
"Jučer je u dostavnom centru bilo 50 i više ljudi koji su tragali za svojim paketima, a baš svaki paket je pričao svoju priču.
Preko telefona su mi rekli da je paket s borom u dostavnom centru, trebao je već biti dostavljen, ali nema veze otišla sam osobno po njega, treba nam bor pa Božić je, da bi tamo čekala dva i pol sata da bi nas prozvali i izrecitirali svima isti tekst "vaš paket nije pronađen." Sramota.
A drugi paket je Božićni poklon za dijete. Cijeli dan doma čekam da dođe paket da bi mi dostava poslala poruku da na zvonu ne piše prezime (lažu). A što je najvažnije i susjeda je istu takvu "lažnu" poruku dobila. Pa koga oni prave budalama i idiotima. Sramota", napisala je jedna bijesna korisnica na Facebook stranici dostavne službe.
Usprkos svemu, u Overseasu su se ponašali kao da je sve u redu. Tako su na Badnjak na službenoj Facebook stranici, objavili post s fotografijom i pitanjem: "Jeste li već odabrali svoje drvce?".
Nije trebalo dugo da u komentarima krene nova lavina kritika.
“Sram vas može biti. Ovakav neprofesionalizam dugo nisam doživjela”, napisala je jedna gospođa. “Ja čekam svoj paket od 23.11, ni ne znaju gdje mi je, Grinč, tj. Overseas mi je ukrao Božić…”, napisala je druga.