Korisnici pišu kako je u skladištu Overseasa u Leskovcu apsolutni kaos. Iako Overseas ne dopušta preuzimanje paketa direktno u skladištu, građani su ipak otišli tamo
Građani se žale da nisu dobili pakete, Overseas ne odgovara
Facebook je prepun ljutitih komentara stotina ljudi koji neće dobiti svoje božićne poklone zbog, kako oni tvrde, propusta i kašnjenja Overseas Expressa, jedne od najvećih domaćih službi za dostavu.
Korisnici pišu kako je u skladištu Overseasa u Leskovcu apsolutni kaos. Iako Overseas ne dopušta preuzimanje paketa direktno u skladištu, građani su ipak otišli tamo u pokušaju da pronađu svoje božićne poklone.
"Jučer je u dostavnom centru bilo 50 i više ljudi koji su tragali za svojim paketima, a baš svaki paket je pričao svoju priču.
Preko telefona su mi rekli da je paket s borom u dostavnom centru, trebao je već biti dostavljen, ali nema veze otišla sam osobno po njega, treba nam bor pa Božić je, da bi tamo čekala dva i pol sata da bi nas prozvali i izrecitirali svima isti tekst "vaš paket nije pronađen." Sramota.
A drugi paket je Božićni poklon za dijete. Cijeli dan doma čekam da dođe paket da bi mi dostava poslala poruku da na zvonu ne piše prezime (lažu). A što je najvažnije i susjeda je istu takvu "lažnu" poruku dobila. Pa koga oni prave budalama i idiotima. Sramota", napisala je jedna bijesna korisnica na Facebook stranici dostavne službe.
Usprkos svemu, u Overseasu se ponašaju kao da je sve u redu. Tako su danas na službenoj Facebook stranici, inače zatrpanoj bijesnim komentarima građana, objavili post s fotografijom i pitanjem: "Jeste li već odabrali svoje drvce?".
Nije trebalo dugo da u komentarima krene nova lavina kritika.
“Sram vas može biti. Ovakav neprofesionalizam dugo nisam doživjela”, napisala je jedna gospođa. “Ja čekam svoj paket od 23.11, ni ne znaju gdje mi je, Grinč, tj. Overseas mi je ukrao Božić…”, napisala je druga.
Pokušali smo kontaktirati Overseas Express putem njihove Faceboook stranice te saznati što se dogodilo, no nismo dobili odgovor jer, kako su napisali, novinarske upite obrađuju isključivo pismenim putem službenim kanalima korporativnih komunikacija.
"Zbog pravila korporativnog komuniciranja koncerna, nažalost ne možemo odgovore na novinarske upite slati putem Facebooka kao, a tako niti davati komentare na medijske napise", odgovorili su nam.
Odgovor na mail koji smo im uputili trebali bi, kako nam je rečeno, dobiti najranije u srijedu.
Inače, još uoči božićnih praznika, najveći međunarodni partner Overseas Expressa još od 2009., američki UPS, objavio je da raskida ugovor s hrvatskom kompanijom. Do raskida je došlo, piše Poslovni dnevnik, zbog velikog broja negativnog komentara i nezadovoljnih korisnika kojima Overseas nije uspio isporučiti svoje pakete. Umjesto Overseasa, UPS je objavio kako će raditi zagrebačka tvrtka Rhea, u čijem vlasništvu je i A2B Express Logistics.