Prvi zajednički projekt je razvoj električnih vozila visokih perfomansi. Sportski automobili na struju, kakvi su proslavili Rimčevu tvrtku, trebali bi biti razvijeni do 2020. godine.
- Za Hyundai i Kiu radit ćemo isto što i za druge tvrtke. Prošle godine je u vlasničku strukturu ušao Porsche, odnosno Volkswagen grupacija, radimo i za druge tvrtke, one koje nisu u vlasničkoj strukturi. Uglavnom se fokusiramo na pogonski sustav koji se sastoji od baterijskog sustava, motora, invertera i getribe tj. prijenosnika. Plus elektronika za upravljanje auta, infotainment i neki drugi sustavi - otkrio je Rimac za RTL Danas.
S južnokorejskim divovima Rimac automobili rade na dva projekta - jedan je potpuno električni automobil, a drugi je hibrid električnog pogona i pogona na vodik.
- Radimo mi s njima duže, sve što se danas vidi, krenulo je znatno ranije, godinama smo u kontaktu, radimo na projektima. Cilj je da do kraja sljedeće godine imamo prve komade koji se voze i testiraju. Cilj je doći do serijske proizvodnje gdje bi smo mi proizvodili ključne sustave, a Hyundai sam automobil - objasnio je.
Trenutno u Rimac automobilima radi oko 500 ljudi, a samo prošle godine zaposlili su ih 200. Ove godine također planiraju zaposliti 200 novih.
- Imamo velike planove što se tiče prostora, širenja, oduvijek smo imali velike snove, ciljeve i ambicije, ali smo još uvijek na početku našeg puta - rekao je Rimac te navodi da u Hrvatskoj nedostaje proaktivnosti i jasna strategija.
- Ne volim bubati i pričati napamet. Radili smo detaljnu studiju na preko 100 stranica, ušli u sve brojeve zašto su Hrvatsku zaobišla dva investicijska vlaka i otišla u Slovačku, Češku, Mađarsku, Sloveniju. Što možemo napraviti da to promijenimo? Proaktivnost i jasna strategija su na prvom mjestu. Zemlje se danas natječu kao tvrtke i kad investitori biraju kud će ići uspoređuju konkurentnost, a Hrvatska tu jednostavno nije konkurentna - tvrdi.
Istaknuo je da više neće biti većinski vlasnik kompanije, ali će i dalje biti najveći pojedinačni dioničar. Napomenuo je i da će firma, bez obzira na rapidno širenje, ostati u Hrvatskoj.