To je to što me zanima!

Igra bez pravila i pobjednika: 'Ne može biti tržišni proizvod'

Picigin je oduvijek bio igra bez pravila i pobjednika, koju je mogao igrati tko god je došao na splitsku plažu Bačvice, bilo sa svojom ekipom prijatelja ili s djecom
Vidi originalni članak

Sama filozofija picigina je da je neprofitabilan. To je tradicija stara 90-ak godina i splitski brend, ali ne može biti tržišni proizvod, tvrdi Branko Bosanac, tajnik Ekološkog društva Picigin Bačvice.

Nakon deset godina ta udruga zbog komercijalizacije više ne želi održavati prvenstva u piciginu.

- Ostvarili smo ciljeve. Privukli smo mlade - tvrdi Bosanac.

Iz Udruge Split grad sporta kažu da je naplata škole picigina krivo shvaćena kao ubiranje novca.

- Namjera nam je da sportaši veterani, koji dođu u Split na nekoliko dana, pored natjecanja dobiju i druge vrste zabave, kao što su razgledavanje palače, izleti na otoke, rafting i slično. Želimo da upoznaju i picigin, najljepšu igru na svijetu, jedinstveni splitski brend. Da dođu na Bačvice te da im piciginaši demonstriraju igranje, osiguraju balune, da obogatimo turističku ponudu - rekao je tajnik udruge Mihovil Rismondo.

- Čim zimi grane sunce, nekoliko članova društva pojavi se s balunićem za picigin i stane pred kamere. Tako su u Zagreb slali poruku da se u Splitu cijele godine samo igra picigin - rekao je član Ekološkog društva Picigin Bačvice, koji smatra da su sami krivi za komercijalizaciju te igre, koju je Ministarstvo kulture lani proglasilo kulturnom nematerijalnom baštinom.

Idi na 24sata

Komentari 21

  • Vlad 21.09.2014.

    Koji je to mentalitet. Utvrđivanjem pravila su svi sportovi postali priznati a mi iz dišpeta nećemo da to postane atrakcija.

  • 19.09.2014.

    Po čemu je to Ekološko društvo?

  • devastirani 19.09.2014.

    mene to podsjeća na hrkljuš

Komentiraj...
Vidi sve komentare