Vrijeme je da pogledamo kakve haljine svijet mode predlaže - koje krojeve vodeći trendovi vide kao ključne za skorašnje proljeće. Iako su dani hladni, kolektivna stilska svijest itekako se vrti oko proljetnih komada, a i ako ste za neki shopping, zanimljivo je vidjeti što kažu oni najveći. Ionako oni vode igru, a high-brendovi spremno je slijede.
Chanel, kao jedan od brendova koji i dalje vode svijet novih trendova, predlaže divne volane, inspiracija su maksi haljine koje divno lepršaju na vjetru. Kroj je širok, posvećen hipi i boho stilovima za raskošan vizualni dojam.
POGLEDAJTE VIDEO:
Neutralna boja daje prednost teksturi - radi se o raskošnoj čipkastoj formi koja se nosi na razne slojevite načine. Naime, modna kuća Dior predlaže duge forme lijepih linija, naglašenog struka i zanimljive strukture. Prozirne čipkaste haljine dolaze u niz verzija, ima večernjih, ali i nešto suptilnijih, dnevnih.
Burberry je sklon negližeu - popularna britanska modna kuća donosi svijet spavaćica koje postaju dnevne haljine. Od elemenata ističu se čipka i rubovi u drugom tonu, a sve skupa vrlo je romantično i atraktivno.
Modna kuća Valentino prekriva siluetu, ali je zato ključan tekstil, ukrašen šljokicama. Zelena je moćna, simbol proljeća i buđenja, uvjeren je kreativni direktor Pierpaolo Piccioli.
I Gucci voli maksi kreacije, Alessandro Michele, kreativni direktor koji je u međuvremenu otišao iz kompanije, bio je kralj modnog kiča, pa tako kod njega vidimo niz ukrasa. Autor je mnogih trendova, primjer je maksimalno ukrašena odjeća s više nego dovoljno estetskih elemenata. Taj potpis vidimo i u njegovoj posljednjoj kolekciji za Gucci, onoj za proljeće 2023.
Tema proljeća bit će i eterični detalji, a Alberta Ferreti daje dobar primjer. Lagani materijali idealni su za slojevite kombinacije, predlaže talijanska dizajnerica kojoj je ženstvenost na prvom mjestu.
Giorgio Armani ima ideju prozirnosti u kombinaciji s floralnim motivom. Vez je jedan od top elementa koji se pojavljuju na proljetnim haljinama te asociraju na sklonost hand made detaljima. Kreativno osmišljen konac postao je hit u pandemijskim godinama, pa se i dalje postavlja kao jedan od zanimljivih vizualnih elemenata na novim kolekcijama.
Elie Saab jedan je od onih koje vole ljubiteljice haljine. Klasična forma koja grli tijelo i eterični detalji, ali i floralni motivi, ultimativni su hommage romantici koja nikad ne izlazi iz mode.
Modni dizajner Antonio Marras vjeruje u široke forme, inspiriraju ga balske haljine, no nešto mekšeg dizajna. Bretele su poput ukrasnih traka, a tekstil podsjeća na dvorsko odijevanje davnih vremena.
Vrlo popularan brend Bottega Veneta predlaže resice, time kreacija dobiva plesnu dinamiku, pokret djeluje naglašeno i vrlo lijepo. Ako želite neki akcent, tu je vječito neodoljiva crvena.
Slikarstvo i nježne nijanse glavni su element modne kolekcije Roberto Cavalli. Talijanski brend donosi svilene kreacije koje podsjećaju na spavaćice i negliže, no djeluju mnogo svečanije i luksuznije.
Dolce & Gabbana predlažu srebro, jednostavnu formu i futuristički look. Smirili su dizajn, no naglasak je na sjajnim efektima, disko je glavna inspiracija, smatraju da će proljeće biti puno partyja.
Uz haljinu Victorije Beckham bitno je nabaviti neko konzervativno donje rublje ili kombinirati tajice i slojeve. U svakom slučaju, poziva na kreativnu igru.
Ljubičasta mladenka šetala je modnom pistom kuće Versace. Boja je snažna, posveta divnom cvijeću i čipki.
Modna kuća Erdem otvara ramena, ali zatvara donji dio siluete. Rezultat je smireni, ujednačen, ukrašen vezom floralnog motiva.
Fendi predlaže bogatu teksturu nalik na tekuće srebro, jer party je top ideja dana koji dolaze.