Nakon Zagreba, Rijeke, Splita i Zadra, Timberland je stigao i u Osijek i to u prizemlje shopping centra Mall Osijek. Ponuda u Osijeku istovjetna je svim drugim trgovinama, tako da je nova trgovina spremna ispuniti očekivanja svojih kupaca, čak i onih najizbirljivijih koji traže kvalitetne, udobne i izdržljive komade ovog svjetski poznatog branda. Da je to tako, ali i da Timberland u ovoj, slavljeničkoj godini, u fokus stavlja kolekciju kojoj je teško odoljeti vidjeli su popularni Osječki glumci Miroslav Čabraja, Antonia Mrkonjić, Ivan Ćaćić i Vedran Dakić koji su stigli na predstavljanje kolekcije za najhladniji dio godine.
- Ove godine Timberland slavi 50. obljetnicu Original Yellow Boot. Biti ikona znači izdržati test vremena, trendova i generacija. Nasljeđe koje traje 50 godina ne zahtijeva samo dugotrajnost, kvalitetu ili učinak, već i kombinaciju svih ovih aspekata - dokazanih tijekom vremena. Preko obuće, odjeće i modnih dodataka, muškarci, žene i djeca širom svijeta okreću se Timberlandu za raznovrsne kolekcije od pete do glave za svoj način života na otvorenom - rekla je Martina Hranilović, brand menadžer Timberlanda za Hrvatsku.
Vizija Timberlanda je biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji. Gotovo svi Timberland proizvodi izrađeni su s najmanje jednim ekološki osviještenim materijalom, a on kao brend iz sezone u sezonu razvija nove tehnologije i nastavlja svoju misiju očuvanja prirode- prilikom prerade kože koristi postupke koji uvelike smanjuju korištenje vode i energije te time imaju manje štetan utjecaj na okoliš.
I u ovoj modnoj sezoni nastavlja se razvijati GreenStride ™ tehnologija koju obožavaju ljubitelji ovog brenda. Riječ je o posebno dizajniranom potplatu GreenStride ™ koji je ujedno i jedno od najekološkijih i najudobnijih iskustava koje je Timberland ikad osmislio. U svakom koraku tako smanjujemo svoj otisak i povećavamo uporabu obnovljivih materijala, a prilikom proizvodnje zamijenjeno je 75% nafte sastojcima uzgajanim u prirodi, poput šećerne trske i gume iz drveća. Dodatak prirodne gume pomaže ukupnoj udobnosti. U skladu s očuvanjem prirode Timberland već četiri godine koristi i ReBOTL ™ tehnologiju. Proizvodi koji sadrže ReBOTL™ materijal sadrže najmanje 50% reciklirani PET. Taj reciklirani (ekološki prihvatljiv) materijal Timberland koristi za izradu obuće, odjeće i modnih dodataka.
- U proizvodnji tekstila Timberland se maksimalno okrenuo korištenju organskog pamuka. Pri uzgoju organskog pamuka ne koriste se pesticidi ili umjetna gnojiva, korov se ručno odstranjuje, a negativne se posljedice nametnika tradicionalno sprječavaju uz pomoć „dobrih“ insekata, poput – bubamara. Navedenim tehnikama uzgoja organskog pamuka dobiva se materijal za izradu tekstila bez štetnih toksina koji bi mogli iritirati osjetljivu kožu. Izrada tekstila od organskog pamuka ne uključuje izbjeljivanje, bojanje, omekšavanje i korištenje raznih kemikalija koje oslabljuju sam materijal - rekla je Hranilović dodajući kako je organski pamuk mekaniji, ugodniji za kožu, ima hipoalergenski učinak, ne uništava okoliš, ostavlja pet puta manje otpadnih voda od GMO uzgoja. Odjeća šivana od organskog pamuka može potrajati i do 5 puta dulje od odjevnih predmeta izrađenih od konvencionalnih materijala.
Slaveći svoj jubilarni rođendan, 50 godina postojanja brenda Timberland je ove sezone u fokus stavio nekoliko noviteta. U trgovine je stigla dugoočekivana Timberland PRO® jedinstvena kolekcija profesionalne radne obuće izrađena prema najvišim standardima imajući na umu način na koji radite. U ponudi su tri različita modela obuće izrađenih od vrhunske kože, a svaki je model obogaćen ekskluzivnom Timberland tehnologijom protiv umora koja pruža iznimnu udobnost pri stajanju, apsorpciji udaraca i osiguravajući povratak energije. Svi modeli imaju potplat za sve vremenske prilike - otporan na ulja, otporan na klizanje te otporan na habanje, a kompozitna sigurnosna kapica izrađena je Carbon Shield™tehnologijom. Kad je o odjeći riječ, jedan od noviteta je i ženska kolekcija. Priča je to o komadima koji se lako uklapaju u sve stilove podržavajući namjeru brenda da se tijekom proizvodnje svakog komada poštuju osnovna načela održivosti. Kako kombinirati popularne i vrlo kreativne Timberland komade pokazala je stilistica i modna savjetnica Alma Premerl Zoko ističući moć boja ali i kvalitetu odjeće s ovim modnim potpisom.
- Svoj 50. ti rođendan Timberland je odlučio proslaviti uz Color Blast kampanju, kao što i sam naziv kaže, eksplozijom boja koje se provlače kroz cijelu kolekciju – od klasičnih muških, ženskih i dječjih 6 inch čizama preko šarenih unisex hoodica i modnih dodataka za kompletan zimski look. Meni kao stilistici je kolekcija vrlo inspirativna, a rješenja koja se mogu napraviti su odličan začin tmurnim zimskim danima. Čak i za one koji se ne odvajaju od klasike - zaključila je Alma i pokazala popularnim Osječkim glumcima kako u Timberland looku, ali i bojama zablistati na Osječkoj promenadi.