To je to što me zanima!

Pet najčešćih tipova ljudi koje ćete 'sresti' na društvenoj mreži

Poslovni tipovi su ljudi koncentrirani isključivo na to što prodaju. Naravno, društvene mreže su odlična platforma za proširenje posla, ali ne treba pretjerivati
Vidi originalni članak

Karakter ljudi može se lako prepoznati i po tome kako se ponašaju na društvenim mrežama. Tu odmah možete prepoznati ljude pune optimizma, vedrih pogleda na svijet i one kojima je baš sve crno pa su takve i njihove objave - negativne i naporne.

POGLEDAJTE VIDEO: Facebook je sad 'Meta'

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Neki ljudi se ponašaju kao da su nevidljivi, budu online na, recimo, Facebooku, ali gotovo nikada ništa ne objavljuju. No, tuđe objave svakodnevno prate - ništa im ne promakne. Postoje i pojedinci koji kao da se pokušavaju svidjeti svima pa stišću 'like' stalno, za sve i svašta.

Kada bi osobnosti ljudi na društvenim mrežama morali svrstati u pet kategorija, to bi izgledalo ovako:

1. Pametnjakovići

Oni uvijek žele ostavljati dojam nekog pametnog, pametnijeg od drugih - pa objavljuju ono za što misle da ostavlja takav dojam o njima. Očekuju lajkove, ali neće lajkati tuđe objave. Uvjereni su da su iz nekog razloga važniji od drugih.

Oni su zapravo arogantni i ne shvaćaju da je takvo ponašanje zapravo ograničeno. Ljudi širokog načina razmišljanja znaju kako nisu najpametniji i da uvijek mogu od drugih ljudi naučiti nešto novo.

MOTIVACIJA I UPORNOST Kako stvoriti i zadržati naviku u pet koraka? Nije baš tako teško

2. Ne znaju za intimu

To je vrsta ljudi koja na društvenim mrežama objavljuje baš sve o sebi - svaki njihov korak mora biti objavljen na webu. Oni su u stanju podijeliti sa svima čak i bizarne fotografije, tipa dok sjede u zahodu - da se zna kako su i tamo bili.

To su ljudi koji dopuštaju drugima da vide svaki djelić njihovog života, a sve samo da bi imali više lajkova jer sa svakim lajkom se osjećaju prihvaćenije, ispunjenije i važnije.

3. Poslovni tipovi

To su profesionalci koncentrirani isključivo na svoje proizvode ili usluge. Naravno, društvene mreže su odlična platforma za proširenje posla, ali ne treba pretjerivati.

Na društvenim mrežama ljudi žele saznati ponešto o nekome, kakav mu je život, kako razmišlja, što ga veseli itd. Da bi netko zainteresirao druge za svoje proizvode ili usluge, najprije ih mora zainteresirati za sebe kao čovjeka.

5 VAŽNIH RAZLIKA Vidite li razliku - je li netko jako načitan ili je vrlo inteligentan?

4. Selfi i samo selfi

Ovakve tipove je teško ne primijetiti jer se sve vrti oko njih samih. Zavirite li im među fotografije, tamo ćete pronaći na stotine selfija i ništa puno više od toga. Čovjek se tada zapita "Pa zar on/ona nema baš nikakvi drugih interesa u životu osim štovanja vlastitog odraza u zrcalu?".

Na primjer, kada otputuju na neko zanimljivo mjesto, opet ćete vidjeti samo njihov selfi - kao da smatraju kako su opet oni sami nešto najzanimljivije što se tamo može fotografirati.

5. Svađalice

To su ljudi koji odašilju negativnu energiju stalno - ljudi za izbjegavanje. Samo bi se s nekime svađali, ostavljaju nepristojne komentare, objavljuju teme uz koje opet mogu izražavati svoju negativnost itd.

Oni imaju jaku potrebu svima davati do znanja da su uzrujani, da ih nije briga što drugi misle, da su jadni zbog nečega... Uglavnom, gotovo svaki njihov potez kvari raspoloženje onoga tko vidi ono što objavljuju.

UZBUĐUJU NAS Evo što znači ako volite, a što ako mrzite gledati horor filmove

I postove možemo svrstati u kategorije:

  • Postovi visoke energije: To su objave koje odišu pozitivnom energijom, mirom i veseljem. Na primjer, neki simpatičan video, fotografija bajkovitog krajolika, inspirativni citati itd.
  • Neutralni postovi: To su one objave koje možemo okarakterizirati kao informativne. Takve objave ne utječu na vaše raspoloženje, ni pozitivno ni negativno. Te informacije su korisne, ali ne izazivaju snažnu emotivnu reakciju.

ODBACIVANJE DRUŠTVA 'Isparavajući' ljudi: Nevjerojatni trend u Japanu koji gasi živote

  • Postovi niske energije: To su objave koje je bolje izbjegavati. Postoje ljudi koji kao da su cijepljeni protiv sreće pa u svemu oko sebe vide samo negativno. Takvi primjerci znaju objavljivati stvari koje izazivaju negativne emocije i kvare raspoloženje. Oni se stalno osjećaju loše, nekome nešto zamjeraju, povrijeđeni su, ljuti su i samo bi se s drugima svađali, omalovažavaju druge ljude, izazivaju..., otkriva huffingtonpost.com.
Idi na 24sata

Komentari 12

  • eho_ 05.12.2021.

    Eventualno **

  • eho_ 05.12.2021.

    Osobno meni ne smeta nitko i ništa i prije svega, ne koncentriram se uopće na ono, što me u biti, iskreno rečeno i ne zanima. :) No uočavam ponekada ipak, moram to napisati, zbilja je poveliki broj onih, koji atakiraju i provociraju druge. Generalno, je to relativno veliki broj, vjerojatno, jer su ( uglavnom)  anonimni. Sirotima je netko pogrešno šapnuo, kako se "izdizanjem" iznad drugih sa "prikrivenom" ironijom i sarkazmom, dokazuje evebtualno njihova viša pozicija..ili intelektualna dominacija.:) Koja greška. Bude mi ih,  priznajem i pomalo žao, jer... sve su to neke frustracije, nije takvima ni lako. Nemogu opravdati svakako, ali ako se na to gleda kao na poremećaj, odnosno patološku pojavu, mora se i shvatiti zbog čega je tako. To barem nije teško prokužiti. Uglavnom je prvi znak, pokušaj omalovažavanja i napad na tuđu "pamet", obrazovanje, porijeklo, znanje, muškost ili ženstvenost, ili pak izjave  :) Dalje,  je to opet ljubomora, pakost, ili zloba  itd. neću više nabrajati otišla bih predaleko. Kako god, sve se svodi na isticanje sebe, kroz podsmjeh drugoga, manje, ili više perfidno, "dvosmisleno" ..prividno i " intelektualno" Ah, ta "mašna" ne prolazi tako lako, kod svakoga.. podrazumijeva se. Opet kažem,  ima svega i osobno mi je to s vremena na vrijeme čak zanimljivo. Čisto kao promatraču, neću o stručnom osvrtu, tu bi se dalo i  svašta zaključiti i proučiti. Relativno nova grana i pravac u Psihologiji, relativno nova..

  • nap 05.12.2021.

    Iza ekrana su jedno u stvarnosti sasvim nesto.drugo

Komentiraj...
Vidi sve komentare