Na nedavno održanim modnim revijama ističe se jedan mikro trend koji je doslovno majušan - grudi su jedva prekrivene. Riječ je o raznim konceptima, od kristala i trakica do floralnih elemenata i neočekivanih detalja kao što je žlica.
Radi se uglavnom o večernjim kreacijama, ali i onima za scenski nastup. Upečatljive kristale koriste autori australskog luksuznog brenda Bronx and Banco. Kolekcija je večernja, ukrašena tisućama blistavih elemenata.
POGLEDAJTE VIDEO:
Ludovic de Saint Sernin, kreativni direktor brenda Ann Demeulemeester, predložio je u sklopu nove kolekcije pero umjesto grudnjaka, to je uistinu skromna kreacija. Minimalizam forme donosi zapravo jedan element na elastičnoj traci koja se veže oko leđa.
Komičnu kreaciju s jajem na oku, odnosno grudima, potpisuje brend Puppets & Puppets iz New Yorka. Sve može biti grudnjak, smatra ovaj brend čiji je dizajn vrlo artistički i kreativan.
Modna kuća Gucci također ima ideju, predlaže lanac ukrašen logom brenda. Naime, njihovi su inicijali među najtraženijim slovima na robi i torbicama. No, sada se nalaze i na majušnom grudnjaku.
Crvena i crna tema su londonskog dizajnera Davida Kome koji predlaže male haljine i još manje modne dodatke inspirirane floralnim motivima.
Slovima se igra i njujorški Kim Shui studio te donosi ukrasne elemente na trakama. Teško da odjevni predmet može biti manji od ovog, a da ga zovemo - grudnjakom.
Danski brend Heliot Emil osnovali su braća Julius i Victor Juul te imaju dark estetiku apokaliptičnog doba. Dizajn je uglavnom crni i sivi te koriste razne tehnološke materijale visoke otpornosti.
Modni brend Hodakova stvari vidi kroz art te koristi elemente poput žice kako bi prekrili grudi. Autorica je švedska umjetnica Ellen Hodakova, čiji je rad više umjetnički. Osim za grudnjak, žlice je koristila i kako bi napravila haljinu.
Još jedan američki brend donosi mikro outfit, a inspiracija je u voću - ime Melke predlaže robu inspiriranu sočnim narančama i mandarinama.