To je to što me zanima!

Izgarate na poslu? Pet načina za biti sretniji na radnom mjestu

Izgaranje na poslu ili tzv. 'burnout' je posljedica dugotrajne izloženosti stresu na radnom mjestu. Nemojte čekati da vam se to dogodi nego poduzmite sve za povećanje sreće na radnom mjestu
Vidi originalni članak

Na skali od 1 do 10, koliko se osjećate sretno dok radite? Koliko ugodnih emocija osjećate svaki dan (emocije poput uzbuđenja, smirenosti, zabave i radosti)? Nije realno svaki dan osjećati ove emocije, ali cilj je da se osjećate više ugodno nego neugodno.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Dakle, evo možete učiniti protiv sagorijevanja na poslu, posebno tijekom ovih teških vremena:

1. Napravite nešto što pomaže drugima

U svakoj organizaciji postoje izazovi i frustracije s kojima se ljudi suočavaju. Možete potražiti ideje koje će pomoći vašem šefu, kolegama, drugom timu ili kupcima. Kada stvorite novi postupak, proizvod ili sustav koji je koristan, osjetit ćete ponos i zahvalnost i tako ćete unaprijediti svoje odnose.

2. Koristite svoje tri glavne prednosti na poslu svakodnevno

Znate li svoje tri glavne prednosti? Važno je pažljivo proučiti sebe i radne navike kako biste mogli prepoznati one stvari koje vas razlikuju. To su vaše snage. 

SAVJETI HRVATSKIH STRUČNJAKA Stiže sezona peludnih alergija: 'Terapiju počnite uzimati tjedan dana prije sezone cvatnje'

Jednom kada ih saznate, razgovarajte sa šefom, kolegama i prijateljima kako ih možete koristiti. To bi moglo značiti preuzimanje nove odgovornosti. Korištenje svojih prednosti na poslu učinit će vas sretnijim, angažiranijim i produktivnijim.

3. Izađite u prirodu

Brojne su prednosti provođenja vremena u prirodi. Priroda doprinosi psihološkoj i emocionalnoj dobrobiti. Jedno je istraživanje dokazalo da šetnje u prirodi i druge aktivnosti na otvorenom grade pažnju i fokus.

Priroda pomaže u emocionalnoj regulaciji, poboljšava pamćenje, smanjuje stres i može vas učiniti kreativnijima.

4. Stvorite osobnu viziju svoje karijere

Vizioniranje može biti izuzetno moćno kada se povežete sa svojom budućnošću i vizualizirate izazove i uspjehe koje ćete imati na tom putu. Kad stvorite osobnu viziju karijere koja vam je značajna, bit ćete povezani s tim putem i motivirani da nastavite svakodnevno poduzimati akcije.

DEFINIRAJTE SI CILJ Savjeti kako da trošite manje i štedite pametnije u 2021. godini

5.  Povežite se s prijateljima i kolegama kako biste se nasmijali, ali i napredovali

Gallupovo istraživanje više je puta pokazalo konkretnu vezu između najboljeg prijatelja na poslu i količine truda koji zaposlenici ulažu u svoj posao. Prijateljstva na poslu zaista su bitna. Odredite vrijeme za čavrljanje s ljudima s kojima ste bliski u svojoj radnoj organizaciji. Podijelite što se događa u vašem osobnom životu i pažljivo poslušajte što se događa u njihovom. Međusobno si možete pomagati u u postizanju profesionalnih i osobnih ciljeva, piše mindbodygreen.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • 08.03.2021.

    mogu ja vizionirat koliko hoću..to ne prolazi,barem ne u sredini kojoj radim.

Komentiraj...
Vidi sve komentare