To je to što me zanima!

Industrija lažnjaka cvate, prati svaki korak luksuznih brendova

Dok se slavne modne kompanije trude osmisliti nešto novo i poboljšati vlastiti imidž, iza ugla vrebaju krivotvoritelji i budno prate njihov svaki potez, donoseći sve dostupnije fejkove
Vidi originalni članak

Fejk torbice i modni dodaci slavnih imena sve su dostupniji, zahvaljujući sve većim i jačim online platformama, koje potrošačima nude apsolutno sve.

Novi izvještaji kineskih vlasti otkrivaju pokušaje razbijanja operacija krivotvorenja, u kojima se vrte milijuni dolara, što dokazuje kako se svijet luksuza i dalje suočava s ovim sve većim problemom.

POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Unatoč naporima i pokušajima da smanje ovo štetno modno područje, činjenica je da je Kinezima vrlo lako doći do fejkova, uz samo par klikova jer se trudi - i druga strana.

UTEGNUTE CURE Kožnato remenje kao glavni detalj na kreacijama Dion Lee

Naime, tamo je sve lakše kupiti neku lažnu torbicu slavnog brenda, a i način proizvodnje krivotvorine sve je kvalitetniji i perfidniji, radi se o sofisticiranim načinima oblikovanja.

UZ MASKE I TESTIRANJA Madridski tjedan mode krenuo je s publikom, kao i prije korone

Jedna od čestih zabluda je stereotip tipičnog krivotvorenog kupca. Naime, oni koji kupuju fejk zapravo nisu neka homogena skupina, jer želju za potrošnjom ovog tipa pokreću razni motivi.

Istraživanja su otkrila četiri tipa kupca fejkova. Prvo su sanjari, mladi ljudi kojima nedostaju financijska sredstva za original. Drugi su mladi profesionalci koji se žele uklopiti u određene društvene krugove.

ROMANTIČAN LOOK Crvena haljina u 10 kombinacija

Treći su oni koji imaju i originale, ali kupuju fejkove iz čiste zabave, a četvrti su oni koji također imaju novca za originale, ali smatraju da dizajn i kvaliteta treba biti dostupna po fer cijenama, piše Jing Daily.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • BabaYaga 10.04.2021.

    Mačak zna sve o tome 😉

Komentiraj...
Vidi sve komentare