Giorgio Armani kao mladić je studirao medicinu te je od samih početaka pandemije ovaj virus shvatio vrlo ozbiljno.
Među prvima je slavni 86-godišnji autor odustao od revije te sada ističe kako smo shvatili koliko je moda išla prebrzo, s velikom proizvodnjom i glamuroznim predstavljanjima. Smatra da nas je virus natjerao da otvorimo oči, izjavio je za Vogue.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Također je među prvima krenuo s donacijama i financijskim injekcijama za talijanski zdravstveni sustav i tamošnje bolnice.
Ovih dana ozbiljno razmišlja o budućnosti brenda, ponosan je da je kompanija privatna, za razliku od mnogih drugih koje su u vlasništvu velikih modnih firmi, poput Keringa i LVMH-a.
Armani je jedna od rijetkih kompanija koja i dalje predstavlja Italiju u svijetu mode, pošto je u vlasništvu samog autora.
Mnogi brendovi s godinama su prodani velikim firmama koje portfelju nude niz imena.
Kad se povuče iz mode, o čemu za sada još ne razmišlja, šefica kompanije postat će njegova nećakinja, Roberta Armani.
Ovaj Talijan dekadama potpisuje uspješne kolekcije te je simbol klasike naših susjeda, poznate i cijenjene u čitavom svijetu.
Još u osamdesetima je promijenio svijet poslovnog odijevanja te s godinama širio kolekcije i biznis, da bi danas njegov brend bio jedan od najmoćnijih na svijetu.