Air France je jučer u zagrebačkom Francuskom paviljonu obilježio 90. godišnjicu u velikom stilu uz 3D modnu reviju koja donosi eleganciju prošlosti u sadašnjost. Za razliku od tradicionalnih modnih izložbi koje uključuju fizički transport odjeće na različite lokacije, Air France je odabrao drugačiji pristup, a posjetitelji su mogli uživati u duhu klasičnih modnih revija na virtualan način.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Izuzetno sam ponosna i sretna što ovu obljetnicu možemo obilježiti i proslaviti zajedno s našim najcjenjenijim kupcima i partnerima na ovako posebnoj lokaciji. Koristeći eleganciju najsuvremenije tehnologije, vidjeli smo kako se prošlost i budućnost spajaju na besprijekoran način, baš kao što smo to uvijek činili i činit ćemo i nadalje u Air France-u - rekla je ponosno Alida Bubanko Ralić, Air France KLM voditeljica prodaje za Hrvatsku, a program je vodila simpatična Ida Prester Peševski.
Virtualna revija prikazala je duh desetljeća s odijelima poput Concorde haljine iz 1976. koju je dizajnirala modna kuća Jean Patou, Carvenove 'Tropical' haljine iz 1978., ljetne haljine Louisa Ferauda iz 1987. te jedne od najpoznatijih Air France-ovih uniformi, haljine Frigate iz 1987. Najmodernija odijela revije su ljetno odijelo Nina Ricci iz 1997., te plava ljetna haljina Christian Lacroix-a iz 2005., koja je redefinirala uniforme Air Francea.
Air France si je postavio ambiciozne ciljeve održivog razvoja, radi na smanjenju i podržava projekte koji apsorbiraju i pohranjuju ugljik iz atmosfere u prirodne ponore ugljika. Kao dio programa Air France ACT, kompanija se obvezala smanjiti emisije CO2 po putniku-km za 30% u odnosu na 2019., što znači -12% apsolutne emisije CO2.
Ovu ambiciju podupiru velika ulaganja u obnovu flote s novom generacijom zrakoplova s učinkovitijom potrošnjom goriva, razvoj korištenja održivijih zrakoplovnih goriva ili upotrebe eko-pilotiranja.
POGLEDAJTE VIDEO: KAKO DA KAŽEM DA MI SE NE SVIĐA NAŠ ODNOS U KREVETU?