U gradu je vruće. Osvježenje je neophodno. Dječak odlazi do automata za piće i kupuje limenku Coca-Cole. Zatim i drugu limenku. Mora da je stvarno žedan...
POGLEDAJTE VIDEO: Popis po bolnicama, 34 moguća slučaja trovanja
Ali ovo nije reklama za Coca-Colu, već za njihovog najvećeg rivala - Pepsi.
Nakon cijelog skandala s trovanjima gaziranim pićima u Hrvatskoj, legendarna reklama s početka 2000-ih, u kojoj dječaku limenke Cole posluže samo kako bi se mogao popeti na njih i odabrati Pepsi, opet je počela kružiti društvenim mrežama.
VIDEO: Pepsi reklama:
- Mali je znao unaprijed - jedan je od komentara po forumima gdje je ovih dana objavljena reklama.
Podsjećamo, nakon prvog slučaja iz Rijeke, ukupno 34 osobe su se javile liječnicima zbog sumnje u trovanje gaziranim pićima.
Nakon što se u javnosti pojavilo više slučajeva, oglasili su se iz Cockte, Coca-Colinog rivala s ovog područja...
- Dobra večer - objavili su na svojem službenom Twitteru profilu, što su neki shvatili kao podbadanje Coca-Cole. Pa su navečer dodali još jednu objavu...
- Društvo, žao nam je da su neki od vas ovaj naš tweet razumjeli pogrešno. Naše dobro večer je značilo samo 'dobro večer'. Suosjećamo sa svima koji se nose s trenutnom situacijom u susjedstvu..
OVDJE PRATITE SITUACIJU S TROVANJIMA U HRVATSKOJ IZ MINUTE U MINUTU