Ovdje je problem što je brojilo nekoliko metara izvan zgrade. I ako je cijev pukla iza brojila, potrošači će imati grdnih problema. Da li su oni to mogli primjetiti, zavisi, ako je voda odlazila ispod zemlje, a nije izbijala van, to se treba dokazivati vještačenjem, ali ako je izbijala van i to vodovod dokaže, nastaju problemi. Mi isto imamo brojilo nekih 4 metra ispred zgrade i jednom su nam išli mijenjati brojilo, a da nikoga nisu upoznali i slijedeći mjesec mi svi na tom brojilu po 1000 kuna veće račune. Pravili žalbu, dokazivali da su mijenjali brojilo, oni to opovrgavali, ali jedan stanar ih je vidio i na kraju nismo platili. Nekome je trebalo oprostiti potrošenu vodu, a oni u sistemu vide gdje je koliko stanje približno na brojilima, gdje se može podvaliti i pokušali nama. Kod izmjene brojila, obvezno je da bude predstavnik stanara, ili netko od stanara i da potpiše zapisnik o starom stanju brojila i stanje novga brojila. U protivnom ima svašta. Jer eto, takva smo država, varaj gdje stigneš i gdje uspiješ i nikome ništa.
vi
vinja
30.3.2019.
Odustani
Ako bi cijev puknula iza brojila onda bi osoba koja očitava brojilo to morala vidjeti jer bi i u šahtu bilo vode od tolikoga istjecanja. Osim toga brojilo bi se
vrtjelo kao ludo što bi djelatnik koji očitava trebao vidjeti. Pored toga, voda nije potrošena nego je otišla u zemlju pa podliježe drugačijem obračunu. U svakom slučaju to je neka teška lopovska igra.
Prikaži još ↓
a4
arf_4
30.3.2019.
Odustani
sigurno je trebalo oprostiti račune nekom moćniku i tajkunu. znači i do tud smo došli da se podvaljuju cifre nedužnim građanima radi tamo nekih bogatih lopina.
pa naravno narod će platiti
Prikaži još ↓
šk
škura
30.3.2019.
Odustani
Vinja ti igraš na kartu savjesti osobe koja očitava. Imali smo slučaj da je odmah iza brojila curila voda u velikom šahtu.Dok voda curi i ne popne se nivo iznad
brojila postoji neki šum ali zbog buke i prometa obično ljudi ne čuju.Kasnije nikakvog šuma. Popisivač je vidio što se dešava ali nije obavijestio stanare. Igrom slučaja predstavnik stanara uočio ali je svejedno iscurilo vode za nekoliko tisuća kuna.Kada sam pitao u Vodoopskrbi zašto popisivač, jer je datumski bio tada, nije obavijestio stanare rekli su da to nije njihov problem.
Prikaži još ↓
dektiva3
30.3.2019.
Odustani
Ma čija su brojila?
Tko ih održava i očitava?
U zgradi s x stanova,kakve veze ima jeli cijev puknula prije ili iza brojila?
Tko štiti stanare od loših izvođača
instalacija u zgradi?
Ma moraju li svi stanari u zgradi biti inžinjeri građevine,da bi sve primjetili,detektirali problem,obavijestili nadležne...mahunu im platit,nego ih tužit za stres, duševne boli...banana smo država.
Prikaži još ↓
vi
vinja
30.3.2019.
Odustani
Škura - i savjest je u pitanju ali i obveza osobe koja primijeti kvar u šahtu da obavijesti stanare i vodovod. Kod nas u zgradi dogodilo se da je potrošnja vode
svaki mjesec bila veća a stanara isti broj. Prva pomisao je negdje curi voda. Kad se ustanovilo da nema puknuća a računi i dalje abnormalno visoki zaključili smo da je stvar u vodomjeru i tražili da se promijeni. U dva navrata su dolazili gledati vodomjer da bi ga konačno zamijenili. Iza toga potrošnja vode vratila se na staro stanje. Ne trebam reći da nam nisu vratili novac za vodu koju nismo potrošili. Rekli su da se svaki stanar trebao žaliti posebno, unatoč tome što je jedno brojilo a voda se dijeli na broj stanara.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .