Obavijesti
komentari
VW vodeći, Hrvati su kupili 17 posto više vozila u studenom
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Sv
Samo vi kupujete. Komplimenti onima koji si to mogu priustiti. Kada vam radi laznih vrijednosti emisije ispusnih plinova na redovnim servisima budu ucitali nove mape (ako vec nisu pa nebute ni kuzili) obveznim smanjenjem snage motora za oko 15 do 30% jer je to jedina opcija i drugacije nije moguce, "telci" ce i dalje biti najpamentiji na forumima a cijene polovnih iz VAG koncerna i dalje ce biti u cijenama novih Francuza i ostalog "otpada" jer "ovce" sa malo manje love vec cekaju na prve rabljene!! Danas platis 1.6 TDI od 105 KS a za koji mjesec bit ce na 85-90 (ako vec nije no ne zaboravi platio si cijenu za 105ks ;-) i to moraju ispostovati u decimalu) a u servisu ce te uvjeravati da je to normalno i da to tako mora biti pa ti uzivaj u svom novom Goljfu , Avdiju, Skodi , Seatu. U Italiji vec pocelo. Motor 2.0 TDI od 140 KS ide na 120 KS to kaze servis a znamo da su lazovi a nase pucanstvo obozava lazove i dat ce im uvijek bezreze.rvnu podrsku!! Uzivajte u novim njesra dizel glasnim inektorima koji cesto rikvaju na 20.000km, losim dizel pumpama za gorivo sa tvornickom greskom (brtva), plasticna (odakle samo ta hrabrost i ideja za materijal!!!) vodena pumpa kod mnogih modela voli riknuti na samo 3000km te pazi sad nataknutim ali ne pricvrscenim konektorima na injektorima kod TSI motora i onda kopaju 6 mjeseci promjene pol motora, kablove, bobine i ne kuze zasto motor konstantno vibrira i trese (malo da malo ne, danas trese sutra ide ko podmazan pa tako u krug a mehanicari se cude i ne vjeruju te svaki put promjene nesto drugo) no napokon su ukapirali problemcic. Bilo je i vrijeme a oni koji i dalje imaju iste nocne more sada znaju kako ce to rijesiti. Srednjim prstom!
ma
Svaka čast za komentar!
Dk
Svaka čast, komentar nije samo "komentar" nego iz gornjih redaka moguće je najprecijznije saznati kako se vrlo lako upravlja "ovcama". Budući svi znamo da se ov Prikaži još ↓
Dk
Eto nam stručnjaka za pajceke i aute hehe
ma
A ti si stručnjak za kokoše.
Dk
maxxxxxxx,ako si pod stresom zbog toga što VW uspješno prodaje aute,uzmi tensilen.Možda ti pomogne...onak usput,ti nisi stručnjak za ništa hehe
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .