E sad kad kamiondžije odbijaju prevoziti terete bila bi dobra željeznica. Ali malo sutra, zadnjih 30 godina željeznica je ostala na stupnju od tih prije 30 godina, ma zapravo i gorem jer je i to što je bilo dobro uništeno, puno kilometara pruge ukinuto, a još više neodržavano. Umjesto da je država sustavno unaprijeđivala željeznicu svih ovih 30 godina, a ne sav prijevoz prepustila kamionskom prijevozu.
Dk
Deaktivirani korisnik
26.2.2020.
Odustani
Tigre, do vlaka robu treba dovest, a dovest ce ju sleper, takoder kada vlak stigne na odrediste robu treba odvest,a odvest ce ju sleper.
superman1978
26.2.2020.
Odustani
U hr za vrijeme sfrj, dovedena je pruga u svaku iole ozbiljniju firmu... naravno da to domoljubi nisu u stanju bili ni odrzavati kao sto je patton i naglasio
Patton1203
26.2.2020.
Odustani
Ramiz Karaeski: Odgovorio ti je supermen. U bivšoj državi je svaka tvornica imala željeznički kolosjek, koji danas ne postoje. Sve luke, iz kojih ide i najviše
tereta imaju kolosijeke. Samo jedan primjer, u Glini je bio pogon Željezare Sisak, sa nekih 400 zaposlenih i imao je željeznički kolosjek, roba se otpremala vagonima. Ali danas na žalost ne postoji više niti pruga Sisak - Karlovac, a kamoli tamo neki kolosijek za tvornicu. Ma da, niti ne treba, nema više niti te tvornice, uništena.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.2.2020.
Odustani
Kako kazu, zeljeznica predstavlja jacinu drzave, mi smo tu nazalost u samom dnu. Ne kazem ja nista protiv vasih komentara, samo sam nadodao da tu robu sa vlakov
a moraju dalje prevozit kamioni, sve je to povezano..
Prikaži još ↓
superman1978
26.2.2020.
Odustani
Pa covjece,preuzimaju lokalni kamioni! Ne mislis valjda da ce rumun ic u italiju na kolosjek prebacit robu par km! Znaci logicno rjesenje za ljude u izolaciji d
a ostanu u izolaciji i ne oskudjevaju u nicemu!!!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .