Za odvjetnika takvog kalibra treba bome imati dobro popunjen bankovni račun...
Lun@777
11.6.2019.
Odustani
Pa poslodavac ga vjerojatno i ima, na račun svojih radnika, barem toliko mu duguje. Iskorištavao ga je kao i sve vozače, koji su na cesti danonoćno. Ovo je kruh
sa sedam kora.
Prikaži još ↓
Demetra
11.6.2019.
Odustani
Ne plaća mu poslodavac Miljevića, ako je taktika okriviti poslodavca.
to
toma789
11.6.2019.
Odustani
taj posao može raditi i malo dijete. posao vozača uopće nije zahtjevan i oni koji to rade znaju to. pa moji poznanici sami kažu da uživaju, nit se nerviraju nit
narade, odvoze svoje i idu doma
Prikaži još ↓
Lun@777
11.6.2019.
Odustani
Demetra, pa ne mislim da vozač optužuje poslodavca time što je rekao da je tražio smjenu, ili pak nisam dobro pročitala, vidjela.
Demetra
11.6.2019.
Odustani
Čim ga prijašnji odvjetnik ne može zastupati zbog sukoba interesa, jasno je. Uostalom, piše da obrana nastoji dokazati kako je vozilo kojim je osumnjičenik upra
vljao bilo neispravno - čitaj, krivnja poslodavca.
Prikaži još ↓
Demetra
11.6.2019.
Odustani
Ne dolaze niti pomorci doma po pola godine. Koja je poanta?
Demetra
12.6.2019.
Odustani
Da - i?
Dk
Deaktivirani korisnik
12.6.2019.
Odustani
Demetra, velika je razlika između pomorca i vozača teretnih vozila u međunarodnom prijevozu robe. Pomorac ima prehranu, krevet, zamjenu, tuširanje i odmor, a vo
zač teretnog vozila nema te uvjete. Spava u kabini, jede suho ili sa plinskog plamenika kojeg zapali pored vozila na parkiralištu, tuširanja nema i tako najmanje 15 dana od jedne do druge države, od jednog do drugog skladišta. Ruke na volanu, noga na gasu i ne možeš se prošetati jer gazda prati lokaciju i zaustavljanje. Neka mi svi oproste na izražavanju, to se zove "pasiji život". Imam prijatelje koji obavljaju taj posao i doista znam kako im je. Relacije su im katastrofa. Danas npr. krene iz Belgije za Italiju, za dva dan stiže u Italiju i isporučuje robu. Odmah ide za Austriju gdje preuzima robu za Mađarsku itd od države do države., gdje u 15 dana obiđe pola Europe bez posebnog odmora, hrane, tuširanja itd. Zamisli sada kako je vozaču petnaesti dan za volanom. Kakvu on može imati koncentraciju za vožnju. Netko se jedva iz Zagreba doveze do Splita i treba mu onda cijeli dan odmora, a vozači u međunarodnom prijevozu tog odmora nemaju. Jedino vozači koji voze u domaćem prijevozu robe mogu imati donekle dostojan život.
Prikaži još ↓
Lun@777
12.6.2019.
Odustani
Jeronim, zato i kažem da ke kruh vozača sa sedam kora. Na žalost, sve stoji.
Dk
Deaktivirani korisnik
12.6.2019.
Odustani
S obziorm da si može priuštiti takvog odvjetnika onda i dobro zarađuje...meni je ipak više žao djevojčica i njihovih obitelji...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .