Pa ako i nema rampe, prije pruge se stane i gleda lijevo-desno... ovi se tog izgleda nisu sjetili, vjerovatno su bili u nekom svom svijetu... nije svatko da upravlja vozilom!
mi
mindwalk
26.1.2017.
Odustani
Nema smisla da ijedan pružni prijelaz bude bez rampe bez obzira što smo dužni gledat lijevo i desno.
Sluga Janko
26.1.2017.
Odustani
Mindwalk, a koliko takvih prijelaza bez rampe ima u Hrvatskoj?! i ako se nećeš sam čuvati neće te nitko!!!
al
aladin93
26.1.2017.
Odustani
mindwalk, možeš osnovati udrugu zajedno sa onima istog stajališta pa prikupiti novce za osiguranje svih putnih prijelaza u državi, i onda će svi prijelazi u Hrv
atskoj imati rampu.
Prikaži još ↓
mi
mindwalk
26.1.2017.
Odustani
aladin a da uzmemo lopovima iz HDZ-a koji su podijelili silne otpremnine i od onih menadžerskih ugovora da otkinemo koju milijardu?
al
aladin93
26.1.2017.
Odustani
Može i to, dapače.
rescueST
27.1.2017.
Odustani
aladin93; uzalud prikupit novce...HŽ je dobio novce za pružni prijelaz kod Varaždina prije par godina, pa ga nisu napravili dokle god na tom istom neosiguranom
prijelazu nije poginula cijela obitelj u naletu vlaka...a novci za baš taj prijelaz su bili već dvije godine na računu HŽ-a, novce osigurao grad Varaždin...
Prikaži još ↓
al
aladin93
27.1.2017.
Odustani
U što je onda uložen taj novac? Ako je grad Varaždin financirao i ako je bilo točno određeno za što su novci namijenjeni, zašto se onda grad Varaždin nije pobun
io i postavio pitanje zbog čega nije prijelaz moderniziran? Jer u tom slučaju je definitivno morao postojati neki ugovor između grada Varaždina i HŽ Infrastrukture. Bilo je već slučajeva da su gradovi i općine financirale takvo nešto, ali uvijek se to onda napravilo, jer naravno da se HŽ Infrastruktura neće dovesti u situaciju da ju iz takvog glupog razloga tuži recimo grad Varaždin koji bi spor sigurno dobio, i još bi naravno to bilo popraćeno u medijima plus troškovi suđenja plus zatezne kamate. Nije baš isto kad nešto financira državno tijelo poput grada i baba Kata, pa pojeo vuk magare neka baba Kata dokaže da je dala novce.
Prikaži još ↓
rescueST
28.1.2017.
Odustani
aladin93; taj novac je naknadno uložen u prijelaz, tek nakon nesreće... Citat gradonačelnika Habuša; "Još 2008. godine tadašnja gradska vlast osigurala je 400 t
isuća kuna i pokrenula projekt izgradnje branika na preostala dva nezaštićena pružna prijelaza u Kučan Marofu i Jalkovcu. Na naše inzistiranje Hrvatske željeznice prošle su godine u listopadu raspisale natječaj za izgradnju branika i prema posljednjim informacijama realizacija projekta počet će uskoro, čim to omoguće vremenski uvjeti. U proračunu je inače osigurano još potrebnih 400 tisuća kuna za dovršetak izgradnje. Zašto od 2008. do danas nije došlo do izgradnje branika? Leži li krivnja na bivšoj gradskoj vlasti koja nije dovoljno inzistirala na tome ili Hrvatske željeznice taj projekt nisu uvrstile u svoj plan aktivnosti, ne bih sada želio špekulirati i nagađati", izjavio je varaždinski gradonačelnik Goran Habuš. Inače, nesreća je se dogodila prije 4 godine, 27. 01.2013.
Prikaži još ↓
rescueST
28.1.2017.
Odustani
Tako da ovdje u ovom slučaju, između grada Varaždina i HŽ infrastrukture je pojeo vuk magare, pare osigurane, prijelaz napravljen s 5 godina zakašnjenja, zbog n
eažurnosti i lijenosti HŽ infrastrukture, i nedovoljnog pritiska grada cijenu je platila jedna obitelj, jedno dijete koje je sad moglo imat 8 godina, samo da su gospoda iz HŽ-a bila ažurna i uredila ŽCP u Kučan Marofu kad su im novci osigurani...al bitno da menađeri iz HŽ-a idu na skupe večere na trošak proračuna, tu su ažurni, jer srića da je HŽ uspješna firma, nisu gubitaš, imaju uspješne poslovne godine i veliku dobit, pa to triba proslavit, a istovremeno štede na operativnom osoblju, strojovođe rade priko maksimuma, rade prekovremene i iscrpljuju se...
Prikaži još ↓
al
aladin93
28.1.2017.
Odustani
U tome pola informacija fali, piše da je pokrenut projekt, zašto nije dovršen, bilo je sigurno nekih problema koji nisu ovdje navedeni. Osim toga to je bilo još
dok je postojao HŽ Holding, tada su još Sanader i Kalmeta operirali po Hrvatskoj tako da je svašta bilo moguće. Po meni je glupo da daješ neki primjer od prije 9 godina, mislio sam da je to bilo aktualno u zadnjih nekoliko godina. Tko će sada znati što se tada događalo kad su se od te 2008. promijenile 3 uprave u HŽ-u, i osim toga tadašnji HŽ Holding je ugašen i reorganiziran. Ali na kraju je bitno da je taj prijelaz moderniziran, dakle ipak je napravljeno ono što je trebalo biti napravljeno. A ta obitelj je poginula zato što vozač nije gledao, jer osim tog prijelaza postoje i drugi prijelazi koji nemaju rampu. Ako je taj vozač bio neoprezan, vjerojatno bi bio neoprezan i na nekom drugom prijelazu pa bi se dogodila ista stvar. Inače strojovođe nemaju veze sa modernizacijom putnih prijelaza jer su oni zaposleni u Putničkom prijevozu ili Cargu, a za prijelaze je nadležna Infrastruktura. I da, sviđalo se to tebi ili ne, HŽ Infrastruktura je zadnje dvije godine poslovala pozitivno. I da, u Infrastrukturi baš ne fali operativnog osoblja, osim recimo čistača skretnica kad u kratkom vremenu padne velika količina snijega.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .