Ok! Dalje?! I sviranje se odavno poučavalo u glazbenoj školi pa je glazbena kultura svejedno prisutna u školi...i sportovi su se odavno mogli trenirati izvan šk
ole pa je TZK svejedno prisutna u školi...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.9.2020.
Odustani
TZK mora biti-zdravlje. Glazbeni ne mora, isto van. Likovni isto van a ubaciti Tehničku kulturu i informatiku. Sva moljenja i klanjanja u Crkvu ili Džamiju ili
koja vjera već što prakticira ( spriječena diskriminacija ili opterećenje školskog sustava tj. učenika viškom sati ).
Prikaži još ↓
pr
prokurator
13.9.2020.
Odustani
samo bih dodao, likovni i glazbeni će doprinjeti kulturi mladog čovjeka (slično kao i književnost, strani jezik itd). vjeronauk neće, jer se osnovne informacije
iz religije mogu naučiti u nekoliko sati, da osoba bude informirana. ali na vjeronauku se osim informacija, prenosi i vjerska dogma, pa ne služi informiranosti... s ostalim se uglavnom slažem.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.9.2020.
Odustani
Imao sam to na umu ali to se isto može izvan odraditi. Sve navedeno što se ( ja ) ''izbacuje'' odradio bih u eventualno 5 - 10 školskih sati. Tek toliko da post
oji upućenost i da se vidi zainteresiranost djece kako bi i sustav mogao dati nekakvu povratnu informaciju roditeljima. Jednostavno djecu ne treba previše opterećivati info. koje im u životu neće trebati. Povijest npr. Tu bih sveo istu na 1 polugodište jer je preopširna i jednostavno nepotrebna jednom budućem ing. građevine, el. tehnike, elektroničaru itd.. Svakako se kroz te strukovne predmete dobije info. iz povijesti koje su vezane uz struku. U tom smjeru bih išao.
Prikaži još ↓
pr
prokurator
13.9.2020.
Odustani
slažem se, može se i tako. međutim, ti "usputni" predmeti imaju vrlo sličnu funkciju kao i lektira. moglo bi i bez nje, ali ako se djecu natjera da čitaju ozbil
jne, klasične knjige, barem dio te djece će kasnije u životu znati što je knjiga. ili drugim riječima, moja žena je sveučilišna profa zadnjih 12ak godina, pa se žali da svake godine dolaze sve manje informirani i zainteresirani studenti. to puno govori o školi - pokušava se rasteretiti od nebitnog, pumpa se stem i slično, ali djeca gube kulturu, širinu, i na koncu interes za svijetom koji ih okružuje... evo još nek im natovare vjeronauk, i tu smo di jesmo.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.9.2020.
Odustani
Napravio bih još nešto a to je profilacija koja bi se roditeljima prije svršetka OŠ dostavila. Istu bi morali odraditi nastavnici a roditelji bi mogli dodati jo
š jedan smjer za koje dijete iskazuje interes pa na razmatranje svi zajedno da se vidi što je najbolje za dijete, da se ne gubi vrijeme bez veze kroz srednju 4 god. Ta profilacija bi morala na umu imati tržište rada a na djetetu je da uči i nakon srednje neka bira, faks ili na tržište rada.
Prikaži još ↓
pr
prokurator
14.9.2020.
Odustani
bila je slična stvar tamo sredinom 80-ih, zvala se "profesionalna orjentacija", stričeki su ispunjavali tablice i katrone, pa su razgovarali s roditeljima. sve
je to više-manje već izmišljeno... s jednom velikom razlikom, to da je tada naše sveučilište kotiralo nešto bolje, danas ga nema u privih 500 u svijetu (istinit podatak). tržište rada je u pretumbmavanju... za učenika se izbor praktički svodi na a) informatika ako je zainteresiran učiti, b) automehaničar ako ne voli učiti. (sve ostalo smo ubili ili proglasili neprofitabilnim.) pa to i nije neka mudrost. i baš stoga kažem, ako takvo dijete oslobodiš npr. dosadne lektire, ode kvragu i to malo što je ostalo..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
14.9.2020.
Odustani
Teško je danas dijete obraniti od silnih ceca meca i pošasti na internetu. Uvuklo se u društvo i ne mogu shvatiti da ima toliko konzumenata. Kada kod nas jedan
ministar demografije da ostavku onda znaš koliko je sati. Nije dobro.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .