Bravo za kapetana iz Zadra Antu Perica zahvaljujuci cijoj su pravodobnoj reakciji spaseni ljudski zivoti
Dk
Deaktivirani korisnik
29.8.2020.
Odustani
Normalno da je heroj,kakav posao?
Koliko nesposobnih ljudi radi svugdje,da je napravio glupost,sad bi pricali o tragediji,zamislite se u toj situaciji?Svaka cas
t na prisebnosti i hrabrosti
Prikaži još ↓
faithless
29.8.2020.
Odustani
Evo na što smo sveli svijet, ljudi prežive havariju, jedva izvuću živu glavu a oni njima prvo temperaturu mjere
johntaylor
29.8.2020.
Odustani
Il Capitano! Svaka čast, heroju. Ostao si priseban cijelo vrijeme, kontrolirao paniku, donio sve ispravne odlukw i spasio 17 zivota. Mirno spavaj, kapa dolje od
mene, dugogodisnjeg moreplovca
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.8.2020.
Odustani
Nigdje se na spominje vlasnik jahte u ovoj prici. Pitam samo ...jer Yacting posao kao i kruzeri propadaju , najma sve manje a nekako mi se cini da ce ovakvih os
iguranih jahti u pozarima biti sve vise ! Cujem da su i odrzavanja sve slabija ? srdacan pozdrav iz Berlina svim jahtasima !
Prikaži još ↓
zp
zagorska puntarica opet
28.8.2020.
Odustani
Digici se bas lijepo predstavili.
Wa
WalkingDead
29.8.2020.
Odustani
Ovo je itekakva greška upravitelja stroja (ako ga uopće i ima) a kapetan je zapovijedno odgovoran. ijevi goriva su ili od čelične pletenice ili krute metlne, n
ikad ne pucaju nego pomalo cure pa puknu. Strojar u smjeni treba redovito obilaziti i pregledavati strojeve i cijelu strojarnicu. To se tako radi kod pravih pomoraca....ovo je jahta pa je vjerovatno sve bilo puno leernije.
Prikaži još ↓
pe
pero83
29.8.2020.
Odustani
guardija...jel to neka novokomponovana hrvatska riječ?
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .