Chatbot kroz Viber ili Facebook Messenger omogućuje da Cesarica direktno i trenutno pristupi fanovima koji mogu jednostavno i brzo glasovati, a taj glas za najdražu pjesmu mjeseca ne košta ih ništa
Za hitove godine sada možemo glasovati i uz pomoć chatbota
U vremenu modernih tehnologija, jasno je da publika i ljubitelji glazbe žele biti što bliži svojim zvijezdama i očekuju i dvosmjernu komunikaciju s njima. Zbog toga su i u domaćoj glazbenoj nagradi Cesarica odlučili doći do ljubitelja domaće glazbe na popularnim komunikacijskim mrežama uz pomoć chatbot tehnologije.
- Razmišljali smo kako unaprijediti nagradu i samo glasovanje, koje je lani bilo preko weba, SMS-a i telefona. Takav način glasovanja se naplaćivao i nije bio okrenut publici. Kroz suradnju s NTH grupom, s kojom smo i ranije radili na tehničkim rješenjima, došli smo na ideju chatbota kroz Viber i Facebook Messenger. To smo predložili organizatorima kao način da dođemo do mlađe publike - rekla nam je Andrea Vrban Geržina iz Unisona.
Naime, chatbot kroz Viber ili Messenger omogućuje da Cesarica direktno i trenutno pristupi fanovima, a samo glasovanje za omiljene pjesme mjeseca je brzo i jednostavno u što smo se sami uvjerili. Nakon otvaranja chata s Cesaricom na Viberu ili Messengeru možete vidjeti tko su trenutno nominirani, kao i više podataka o njima te odmah glasovati.
Inače, iz direkcije Cesarice ističu kako su zadovoljni prednostima chatbota u glasovanju,a li i približavanju publici, a ovako će se moći glasovati cijele godine. Do 4. svibnja tako se može glasovati za pjesme iz travnja, a kako se doznaje u travnju je zabilježen rast broja glasača od 20 posto u odnosu na ožujak. Chatbot omogućuje i da se sazna nešto više podataka o korisniku, pa se tako zna da Cesaricu dosta više prate žene koje i glasuju te su zahvatili sada i one korisnike kojih ranije nije bilo.