Zar nema C182 ELT koji se aktivira prilokom udesa ili sl. i emitira radio signale radi lakšeg lociranja. Jedino ako je uništen prilikom udarca ili pod utjecajem jake gravitacijske sile.
aj
ajetodoo
30.5.2022.
Odustani
Vjerojatno je to skup uređaj, kao i detektor za CO.
dado76
30.5.2022.
Odustani
Mislim da po zakonu takvi avioni moraju imati taj uređaj a i tvornički dolazi sa tim uređajem.
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2022.
Odustani
Vrlo vjerojatno ima, ali je stvar u tome što očito nema nikog sposobnog da skuži signale.
aj
ajetodoo
30.5.2022.
Odustani
Da taj avion ima najosnovnijih navigaciju, makar i pilot na mobitelu, ne bi se izgubio u oblaku. Taman ako i nema, zadrži smjer, pa će jednom izići iz oblaka.
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2022.
Odustani
Najopasnije je biti u oblaku. Kao što se moglo vidjeti, planinski vrhovi su često skriveni u niskoj naoblaci, zadržati smjer i nadati se izlasku iz oblaka je iz
uzetno opasno. Uz to, pojava zaleđivanja je skoro sigurna u dužem periodu u oblaku.
Prikaži još ↓
aj
ajetodoo
30.5.2022.
Odustani
Pilot bi morao imati plan leta i zemljopisne karte(vjerojatno se više ne koriste one papirnate), kao i uređaj koji mu točno očitava lokaciju. Do Zagreba mu je
trebalo 10ak minuta leta, vrijeme ljepše, vidljivost bolja, i 2 aerodroma za sigurno spuštanje. Čudno da nije koristio najosnovnije instrumente i sredstva veze. Jedino, možda je kvar u pitanju...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .