Ljudi su bez empatije. Kod takvih zgrada sa 30-tak stanara, lift bi morali popraviti bar kroz
nekoliko dana. Misim da vlasik firme ne čini dovoljno, i nije ga briga, za starce, ljude sa malom
djecom. Pa nije se bilo lako popeti ni majci na sedmi kat, a kako bi onda starcima od 90 godina.
I dobro da je to izašlo u novinama, a tvrtka bi zbog nebrige (jer Zagreb nije na kraju svijeta) morala odgovarati, i smanjicu cijenu popravka.
Antoniio22
14.8.2015.
Odustani
Dogovorili su rok do 28. kolovoza i dijelovi trebaju doci iz Zg-a, a pitanje je jer ih i tamo ima. U cemu je onda problem?
Dk
Deaktivirani korisnik
14.8.2015.
Odustani
Tek kad su primili kritike na svoj rad tvrtka "Otis" je ponovno poslala radnike u zgradu (tako
barem piše u tekstu). Mislim da je skoro mjesec i pol predugi rok
za popravak lifta. A evo
jedan komentator je naveo da su liftovi od ove tvrtke stalno u kvaru i da je to sprdačina od firme.
Malo više empatije i poslovnog duha ne bi im manjkalo.
Prikaži još ↓
sj
sama je ona
14.8.2015.
Odustani
je, a tko će snositi trošak novog lifta?
Dk
Deaktivirani korisnik
14.8.2015.
Odustani
zašto bi ga bilo briga? plati više pa će i napravit brže, ako ne čekaj do 28.
ri
ritabeluga
14.8.2015.
Odustani
Škorpionu koji je tebi, pa nećeš ga ti snosit. Snose ga stanari i Domouprava.
sj
sama je ona
14.8.2015.
Odustani
Snose ga stanari iz to će ići iz pričuve, tako je. Zato ga i nisu htjeli popraviti nego stavljaju novi.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .