Bože dragi, kakvo lupetanje!? Znači ako okrive pilota onda aviokompanija nije kriva!? Jer u biti on i nije njihov pilot nego igrač Real Madrida koji je prešao na Islam pa se zatim ušuljao u kabinu... Potpuno je svejedno! Potpuno! Jer, aviokompanija zapošljava, provjerava i odgovara za vlastito osoblje! Kod ovakvih članaka jedino strašnije od samog čina targedije su tragični komentari i još tragičniji način "razmišljanja" raznoraznih znalaca...
Bx
Bonny x
26.3.2015.
Odustani
bas to sam ja negdje napisala...
NK
Ninda Kornjaca
26.3.2015.
Odustani
ma ne lupetaj
Little Tut
26.3.2015.
Odustani
Sve puno teoretičara zavjere, koji mizernim mentalnim sklopom ne mogu objasniti zašto bi to bila zavjera. Ali nek je njima sumLJivo, o budalaaaa
Sn
SnježanaGabud
26.3.2015.
Odustani
Vjerujem da piloti i opcenito zaposlenici prolaze svako toliko testiranja, tako da treba okriviti psihologe a ne kompaniju. Npr. kako netko ko ima automehanicar
sku radnju moze biti kriv jer je njegov djelatnik onesposobio sustav kocenja i time izazvao nesrecu. Nisu skolovani za to da izraduju psiholoske profile.
Prikaži još ↓
da
danyyyy
28.3.2015.
Odustani
Jeste ne umanjuje krivnju aviokompanije, ali oslobađa krivnje airbus i mogućnosti kvara, oslobađa krivnje kontrolu leta i zakašnjelu reakciju, u germanwigsu ost
aje kriv samo jedan pilot i to čak kopilot skoro pa stuart.U biti desio se tehnički kvar na avionu, potom teški nemar pilota i osoblja germanwingsa koji uopće nisu niti primjetili da avion pada jer su napustili kabinu nakon polijetanja i uključenja autopilota, zakašnjela reakcija kontrole leta koja nije prmjetila da avion gubi visinu. Jednostavno kriv kopilot i gotovo.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .