i onda će onaj "stručnjak" marušić pričati kako je za sve kriv stari vozni park i vozila koja nisu super tehnički ispravna, a 99% nesreća je s novijim kolima a ne starijma od 15 godina. na novima kada neka elektronika otkaže bye bye, na starkom sve čista mehanika, neće odjednom kočnica krepati.
dr
drplesa
20.11.2016.
Odustani
Nema veze auto već onaj tko je za volanom
nf
nuklearni fizičar
20.11.2016.
Odustani
problem je što rade sve jače i jače aute, na skuter od 50 kubika stave blokadu a auti idu 200 km/h, neka ograniče sve aute na 80 km/h ako žele smanjiti broj pog
inulih
Prikaži još ↓
KI
Kum_Ikan
20.11.2016.
Odustani
@ales2 toliko gluposti i neznanja u vašem komentaru ne može biti prirodna. Vi vjerojatno vježbate ili trenirate da bi bili takovi.
Alijen
20.11.2016.
Odustani
Ti stvarno ovdje nama želiš reći da su njemu otišle kočnice zbog elektronike i da je zato imao nesreću? :O
M1
Mille_1
20.11.2016.
Odustani
Naravno da su novija vozila sigurnija. Nelogično je tvrditi da je npr yugo sigurniji jer sa na njemu ništa električno ne može pokvariti. Takodjer je netočna i
nformacija da se većina nesreća dešava sa "novijim" automobilima.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
20.11.2016.
Odustani
Naravno da su novija vozila sigurnija. Nelogično je tvrditi da je npr yugo sigurniji jer sa na njemu ništa električno ne može pokvariti. Takodjer je netočna i
nformacija da se većina nesreća dešava sa "novijim" automobilima.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
20.11.2016.
Odustani
Naravno da su novija vozila sigurnija. Nelogično je tvrditi da je npr yugo sigurniji jer sa na njemu ništa električno ne može pokvariti. Takodjer je netočna i
nformacija da se većina nesreća dešava sa "novijim" automobilima.
Prikaži još ↓
kogabrigа1_246
20.11.2016.
Odustani
Uopće ne rade sve jače i jače aute. Auti tih snaga su i prije postojali.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .