Iz HT-a su u petak izvijestili da su skoro sve radnike poslali na rad od kuće, no sve njihove korisničke službe rade bez prestanka. No tehničari su na terenu, a morat će češće i u domove u Zagrebu nakon potresa
'Tehničari ostaju na terenu, da uklone kvarove nakon potresa'
Iz Hrvatskog Telekoma u petak su izvijestili kako su im u ovom vremenu dva prioriteta jednako važna, jedan je zaštititi njihove radnike, a drugi omogućiti svima da i dalje budu povezani.
Ističu da su gotovo svima omogućili da poslovne zadatke odrađuju od kuće, a bez obzira na to, korisnička podrška i drugi komunikacijski dostupni su svakog dana u tjednu i u svakom trenutku.
No oko 700 tehničara posao može obavljati jedino na terenu, a brojni od njih upravo su u Zagrebu koji je pogodio jaki potres, čije posljedice će tražiti i češće ulaske u domove korisnika kojima treba otkloniti smetnje.
U potresu je izbio požar u njihovim prostorima gdje je oštećen i dio telekomunikacijske opreme. Brzom intervencijom su izbjegnute veće štete, ali je u gašenju i isključivanju struje bilo teškoća u pristupu internetu te je dulje trajalo njihovo otklanjanje.
- Pristup usluzi interneta danas je ključan za nastavak održavanja nastave za našu djecu i nužan je za rad od kuće. Također, neophodan je i za komunikaciju s najmilijima koje u ovim trenucima ne možemo posjetiti, ali želimo znati da su na sigurnom i da se osjećaju dobro. Upravo zato, ponosan sam i zahvalan svim našim kolegama koji su radili na uspostavljanju normalizacije mreže nakon nedjeljnog potresa, kao i našim tehničarima koji će i dalje raditi na terenu i osiguravati našim korisnicima nesmetanu povezanost. To jest i uvijek će biti naša dužnost prema društvu, a posebice u izazovnim vremenima kakvima svjedočimo danas - ističe Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.