Subaru se trudi biti po svemu drugačiji. U nekim stvarima je to pun pogodak. Ovo je jedan od najboljih terenaca među SUV-ovima, no ne oduševljava njegov mjenjač
Potpuno drugačiji SUV pristup: Teško je naći bolji 4x4 pogon
Koliko je Subaru drugačiji vidljivo je i po Foresteru. Subaru se drži velikog atmosferskog bokser motora, pogon je stalni na sve kotače i simetrični s odnosom 50:50, a mjenjač je CVT.
Dok drugi svoje sigurnosne sustave i sustave za pomoć u vožnji temelje na radarima i drugim senzorima, Subaru sve rješava s takozvanom stereo kamerom. Većina ovog odlično funkcionira. Zbog bokser motora težište je niže pa se auto odlično ponaša na cesti, lošoj podlozi i snijegu. Teško je naći SUV-a s boljim 4x4 pogonom, a i sustavi za pomoć u vožnji su među najboljima u klasi.
Ipak, tu ima i izraženih minusa. CVT mjenjač bez brzina često iritira i krade gomilu performansi. Konkretno, u odnosu na ručni mjenjač ovaj auto je 1,2 sekunde sporiji do 100 km/h. Idealna nije ni potrošnja bokser motora. Na testu u gradu iznosila je oko 10,5 litara. Kome te dvije stvari ne smetaju, u ovom autu neće se razočarati.
masa: 1551 kg
dimenzije: 461x180x174 cm
obujam: 1995 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 11,8 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 6,5 l/100 km
cijena: 323.364 kn (testni model) 264.261 kn (osnovni model)