Muskova kompanija za bušenje tunela u utorak navečer je otvorila prvi probni tunel koji će im služiti za testiranja sustava, a auto će moći liftom dostaviti iz tunela u garažu ili na parkirališta
Ovako izgleda vožnja kroz prvi tunel koji je iskopao Elon Musk
Frustracija prometom u Los Angelesu natjerala je Elona Muska prije dvije godine da pokrene tvrtku koja će graditi tunele kojima želi uvesti revoluciju i u urbanom transportu.
Tako je nastala The Boring Company (Tvrtka za bušenje), a noćas su otvorili prvi testni tunel ispod sjedišta SpaceX-a u kalifornijskom gradu Hawthorneu.
Tunel je dug 2,3 kilometra i širok 4,3 metra, a procjene su da ih je bušenje koštalo 10 milijuna dolara, no u Muskovoj kompaniji kažu da je to samo dio tradicionalne cijene kopanja tunela.
Ovaj probni tunel služit će kompaniji kako bi se dodatno poboljšali u novom poslu, ali i izradili nove načine javnog prijevoza. U osnovnoj ideji, tunel je trebao imati električne tračnice na koje bi se spustili automobili koje bi potom katapultirali brzinom do 240 km/h. No to je trenutno stavljeno sa strane, a Musk je objavio fotografije Teslinog auta koji je imao rubne kotačiće kojima se auto držao na istome pravcu. Musk kaže da bi svaki autonomni auto mogao ugraditi njihov sustav za 200 ili 300 dolara.
Pokazali su i animaciju sustava koji bi mogao automobile iz tunela dostaviti u garažu ili na parkiralište. Mnogi su komentirali kako je probna vožnja u autu bila nemirna i izazivala mučninu, no Musk je rekao da će i to izgladiti te da će biti kao po tračnicama kad budu potpuno operativni.