Sve drugo ok i može proć, ali ovi paneli na vratima, ko da se vozim u ormaru ili regalu... To bi ipak trebalo ostaviti na volju kupcima kao dodatna oprema, ili
promjeniti "nabubreni" izgled...
Prikaži još ↓
ZX
Zero_X
07.2.2014.
Odustani
-Auto je visok samo 1,48 m, to je vrlo nisko za jedan crossover - čak 10 cm niži od sličnih auto u toj klasi, a ima višu podnicu od klasičnih kompakata. širok 1
,73 m a dugačak 4,16 m a težak svega 965 kg, međuosovinski razmak čak 2,60 m. Dakle vrlo kompaktnih dimenzija i skladnih proporcija, za svaku pohvalu. Kotači su standardnih dimenzija u osnovnoj opremi dakle 195/65/15 (još jedan plus). Za vanjski dizajn jedan veliki Plus! Osnovni motor 1.0 Turbo 82 ks. Citroen ima odlična iskustva sa 4wd pogonom, šteta bi bilo da ne ponude i 4wd pogon kao opciju.
-Ono što je negativno, je forsiranje digitalnih instrumenata i touchcreenova kao standardna oprema - trebali su ponuditi opciju Modern i opciju Klasik, dakle za one mlađe koje vole te razno-razne gadgete (digitalna sučelja - opciju Modern) te klasićne instrumente i dugmiće za one starije i ljubitelje konzervativnijih rešenja (opciju Klasik).
Još jedan minus ide na čudan položaj (povišeni) ručice ručnog mjenjača, odmah iza ručice se nalaze otvori ventilacije. Dakle bolje je samo zbog toga uzeti automatizirani manualni mjenjać jer tada otpada nezgrapan položaj ručice mjenjača.
-Također su ovi veliki zaštitni gumeni paneli na vratima također mogli biti dodatna opcija. No međutim pada u oku da je cjeli prednji kraj integriran u veliki spojler tj. prednju masku da te ne postoji klasićni odbojnik što je također minus, što je opet u suprotnosti sa cjelom filozofijom ovog vozila gdje su ga cjelog htjeli zaštitit sa gumama a upravo prednji kraj vozila je ostao najnezaštičeniji od raznih udaraca u gradskoj vožnji.
-Govori se o cjeni između 12 000 i 13 000 Eura, kada se pogleda cjena Peugeota 2008, a Citroeni su uvjek imali nižu cjenu, cjena početnog modela ne bi nikako trebala preći preko 110 000 Kuna.
Prikaži još ↓
u2
user_258803
07.2.2014.
Odustani
Opet vraćaju u modu model s drvenim panelima na vratima? To mi je oduvijek nekako bolesno. Drvo i hi-tech nemaju ama baš ništa zajedničko, čak ni imitacija drva
se ne uklapa. http://goo.gl/SiQJ0M
Prikaži još ↓
kmarus
07.2.2014.
Odustani
Upravo ste vidjeli moj budući auto ...
D1
DIGITRON_1
07.2.2014.
Odustani
ovo na vratima me podsica na cokoladu
tu
tutek
10.2.2014.
Odustani
Da nema tih smeđih perverzija na vratima (to su valjda bodlje?) i kockastih ekrančića u unutrašnjosti bio bi zgodan autić.
ka
kapitalist86
08.2.2014.
Odustani
divan auto,predivan bas kao i DS linija citroena...DS3 i DS5,a odgovor na pitanje od nekih koji pitaju tko to vozi...pa ne palimo se svi na folcike ciji dizajne
ri kao da su svi odreda rodjeni 1930. i neznaju napraviti nijedan lijepi auto,a jos k tome kad mu lupe cijenu koja je u startu od slicnih modela uvijek skuplja 20-30% nemamo tu sta pricati...imam u sirokoj okolici toliko ljubitelja narodnog auta da to vise nije normalno,meni VW jednostavno nije lijep auto,preskup je i nije zaista nista posebno da bih ga pretplatio jer se kao radi o kvalitetnom autu...ja sam ljubitelj francuza,i posto sam dosada vozio od renaulta,peugeota do citroena rijec je o pouzdanim autima koji se ne kvare ni vise ni manje od svojih njemackih kolega kako neki vole nabijati na nos nama koji nismo zagrizeni ljubitelji njemackih vozila,sve je to dragi moji do odrzavanja..ako ne odrzavas auto nemre ti biti ni pouzdan,pa zvao se taj auto i mercedes,VW,bmw ako ga odrzavas kod sebe u garazi a mnogi to rade ruku na srce ;)
Prikaži još ↓
z5
zoro 5
08.2.2014.
Odustani
Zanimljiv auto
h1
humungus_1
07.2.2014.
Odustani
sve je to ok...problem će biti kad mu bubnu cijenu..taj nebude na cestu sigurno išo ispod 30 tisuća ojra...a a te novce kupiš duplo bolji auto,.i tu priča sa ta
kvim autima završava...nabrijane cijene,..koda ga rade od 24 karatnog zlata... ko linija DS...ko to uopće kupuje i vozi...možda 5 ljudi u Hrvatskoj...
Prikaži još ↓
Bo
BornaStaher
07.2.2014.
Odustani
skoro kao mini moris...kopiraju jedni druge sa malim detaljima...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .