Prica se el. automobilima kao da na podrucju baterija nikad nece biti napretka! Vec nas za 2-3 godine ceka masovna proizvodnja solid state baterija, Samsung ce
vjerojatno zgaziti ekipu i napraviti takve baterije i prije. Punjenje za manje od 10 min, domet od 1500km na vise, za proizvodnju nece trebati nikakvi dragocjeni i rijetki metali. Samo, nisu u igri jedino solid state baterije, tu su i baterije temeljene na grafenu, baterije temeljene na staklu, jedan mali milijun istrazivanja se pokrenuo zadnjih par mjeseci. Ta industrija samo ceka da eksplodira, a onda krece rapsodija u smislu baterija i mogucnosti koje ce milijarde eura ulaganja donjeti! Vodik s druge strane zahtjeva cijelu mrezu transporta, Problematican je za skladistenje, netko ga treba proizvesti, dostaviti cisternama itd itd. Previse problema na putu ni za sto! Da ne kazemo koliko bi takvi lobiji nabijali cijenu vodika jer velika vecina ljudi ne bi imala mogucnost proizvoditi vodik iz elektrolize doma! S druge strane imamo nove tipove baterije koje dolaze, elektricne motore koji imaju najbolje performanse i najbolju iskoristivost, cijene el. panela koje eksponencijalno idu dolje! Vodik nema apsolutno nikakve sanse, a to je shvatila i Toyota jer se vise okrece el. automobilima i polako napusta ovaj koncept, medjutim i dalje iz nekog samo njima poznatog razloga guraju ovu propalu ideju...
Prikaži još ↓
Jo
JosipKrunić
05.3.2018.
Odustani
Bravo japan 👏👏👏👏
La
Latz
05.3.2018.
Odustani
Kad se pogrešni termin uvriježi -- glupost -- ćelija s gorivom nije goriva ćelija, jer ne gori ćelija nego se ona puni gorivom (u ovom slučaju vodikom).....
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .