Citroën je za ulazak u segment malih crossovera odabrao zasad najoriginalniji recept. Cactus je vrlo simpatičan, praktičan i zabavan automobil s 1.2 motorom
Baš cool automobil: Cactus je trenutno najoriginalniji auto
Gdje god se pojavite s njim, privlačite golemu pažnju, a ljudi njegov dizajn ili vole ili ne vole. Sredine nema. Citroën je za svoj ulazak u segment malih crossovera odabrao zasad najoriginalniji recept. Cactus je vrlo simpatičan, praktičan i zabavan automobil. Vrlo dobro se slaže s novim trocilindričnim 1.2-litrenim turbomotorom koji razvija 110 KS.
Lagani Cactus s njim pod poklopcem ima gotovo sportske performanse, primjerice ubrzanje do 100 od gotovo devet sekundi. Unatoč povišenoj karoseriji i vrlo udobnom ovjesu, automobil se u zavojima ponaša iznenađujuće dobro.
Prostranost u unutrašnjosti je dobra, a pohvalu zaslužuje kvaliteta izrade i materijala. Cijena testiranog modela je malo viša, no s obzirom na bogatu opremu, vrlo realna.
Cactus je maštovit i vrlo praktičan
I u unutrašnjosti Cactus odskače. Počevši od minimalističke digitalne ploče s instrumentima, preko neobičnog pretinca ispred suvozača sve do “ručica” na vratima. Sve ovo je krajnje originalno.
Airbump protiv ogrebotina
Plastični dodaci na prednjem bočnom i stražnjem dijelu dolaze u nekoliko boja i pridonose individualizaciji, ali i izgledu Cactusa. Ipak, glavna namjena Airbumpa je štititi limeni dio karoserije od ogrebotina koje nastaju prilikom lakših udaraca. Zamjena Airbumpa jeftinija je od limarskih radova i lakiranja.
Citroën C4 Cactus PureTech 110
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1020 kg
dimenzije: 416x173x148cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 81 kW/110 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 9,3 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 4,7 l/100 km
CIJENA: 154.024 kn (testni model) 140.088 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Captur, Peugeot 2008, Nissan Juke