kaj je tu ćudno, di god su senzorski semafori, pred nosom ti se zgase i ne možeš a i ne želiš stati jer bi morao nagaziti na kočnicu.
nema treptavog zelenog, žuto traje 1 sekundu .
ili čekaš ko budala 2 ciklusa da bi imao zeleno za ljevo jer su kreteni podesili da ljevo ima najmanju prednost iako 200m od semafora naprijed i nazad nema prometa
debili koji su tako podesili semafore bi trebali biti odgovorni kad se desi ovako nešto.
semafori bi trebali biti podešeni da daju naslutiti promjenu
murija to zna i to im odgovara, pa čuče u rupi dok netko ne prođe kroz crveno
iz vlastitig primjera: na vjećeslava holjevca i nežićeve, dolazim u smjeru juga sa 40-45kmh (dozvoljeno je 60kmh)i na 20m od semafora je zeleno , na 10m je zeleno i onda na7.5m je žuto a na 5 m do semafora je crveno.
pošto znam kak semafor radi, a i da je murija u jednosmjernoj nežićevoj, noga mi je na kočnici zadnjih 20 metara, i unatoč tome jedva sam stao do semafora, da mi je prednji branik bio točno ispod semafora.
murija se trenutno katapultirala za mnom jer je izgledalo da ču proći kroz crveno, kad su skužili da sam stao morali su se vratiti 10m u nazad u jednosmjernoj ulici, na početnu točku zasjede
semafori bi trebali biti podešeni da ako vozim u ogranićenju, mogu proći kroz žuto ako sam na udaljenosti od semafora pri kojoj bi morao maksimalno koćiti da bi stao do semafora.
nastavak u slj. komentaru
najirаm 10_913
04.12.2017.
Odustani
Daj se opismeni.
Dk
Deaktivirani korisnik
04.12.2017.
Odustani
Makantahi....baljezgas gluposti o kojima nemaš pojma....naravno da ćeš čekati drugi ciklus ako si zakasnio na prvi,detektorski tj senzorski rad ne gleda jesi ti
50,27,14,70 m od križanja već gleda opterecenost na samom detektoru ,a drtektori se nalaze 1m od stop linije pa cca 10m u rikverc....radim to pa znam,najveća greška je u 99.9999999% slučajeva čovjek,u ovom konkretnom slučaju PREVELIKA BRZINA,nema apsolutno nikakve mogućnosti za 2zelena i ostale gluposti
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.12.2017.
Odustani
A 'treperavo zeleno' se ukinulo radi različitih navika vozača,ostavljeno jedino u karlovcu,vz i mislim da još 1gradic ima to,a razlog je taj da će jedan vozač z
akočiti,drugi ubrzat...mogao bi ti održat predavanje o prometu,al to malo poduže....nadam se da si shvatio da semafor nije kriv nego ljudi i ponavljam u ovom slučaju PREVELIKA brzina,dozvoljeno je 60,pogledaj štete pa pametuj da je semafor kriv ;))
Prikaži još ↓
fi
filiptg
04.12.2017.
Odustani
piko bodljic - a ti si jedan od tih "pametnih" koji ne znaju semafore naštimati.
na ovoj ruti je najveći problem što ako se voziš dozvoljenom brzinom, svaki, al
i baš svaki, semafor ti se pali crveno. znači, kreneš s jednog semafora, voziš par sto metara, pa opet moraš stati. pa se onda vozi malo brže da se stigne zeleno. a nekad davno su majstori i sa starim semaforima znali napraviti zeleni val ;-)
drugi problem je što nema sigurnosnog razmaka između crvenog u jednom i zelenog u drugom smjeru, tako da se čim se u jednom smjeru upali crveno, drugom smjeru se pali zeleno, pa vozila koja su na žuto ušla u križanje (što je ipak zakonski dozvoljeno) iz njega ne stignu izaći prije nego se drugima upali zeleno. ali, što očekivati od kupljenih diploma sa prometnog faksa :(
Prikaži još ↓
fi
filiptg
04.12.2017.
Odustani
i još nešto - zašto programirate semafore tako da se promet na glavnoj cesti zatvara crvenim svjetlom čim neko iz sporedne dođe na semafor. pa nastaju neboluze
da se zaustavlja kolona od više desetaka vozila radi prolaska jednog sa sporedne. razumijem da ako je stalni promet nekad morate pustiti i nekog sa sporedne, ali imate senzore, pa pratite ima li koga na glavnoj. ili barem ove sa sporedne puštajte u tempiranim terminima koji su sinhronizani sa drugim semaforima.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.12.2017.
Odustani
Nisam taj od pametnih,ja sam od glupljih koji rade....iako gorica nije moje podrucje,većinom semafori tj projekti se baziraju isto : glavni smjer zeleno,skretac
i i bokovi ako netko nagazi na detektor....e sad,to šta bi ti sad htio treba malo više senzora i dobar projekt,naravno to iziskuje i para i vremena,vremena imamo para nemamo....a i kad bi se slušali svakavi jeb...ivjetri kao ti ili onaj drugi ili treći (jedan bi ovdje zeleno,drugi žuto,treći belo,sedmi ljubicasto itd) kak bi to izgledalo i radilo?....u ovom slučaju je uzrok brzina preko 80km/h preko crvenog,a o ostalom se ima gradski ured za promet pa se posavjetuj tamo ako imaš primjedbi,prijedlog,budeš vidio šta će ti reć hhhhhhh
Prikaži još ↓
MAKANTAHI
11.12.2017.
Odustani
piko bodljic svaki dan idem istom cestom i od kad su napravili goričku obilaznicu na potezu pored radnikovog stadiona, bilo je barem 5 scenarija rada semafora
i ovaj sad je najlošiji.
odi na čošak nežičeve i holjevca pa štopaj vrijeme gorenja žutog svijetla .
ponašaš se kao u socijalizmu kad je ponuđena jedna varijanta pa se prilagodi-ti semafori mogu biti puno prihvatljivije podešeni i treba voditi raćuna kako to izgleda iz auta koji vozi .
da čovjek je kriv jer je semafor podešen tako da ču rađe stisnuti gas nego koćnicu, pa bi netko takvo ponašanje trebao uzeti u obzir i vidjeti zašto je tako.
jednom sam na spoju sa rudolfa fizira stajao 3 minute a nigdje nikoga, pa sam krenuo kroz crveno
Prikaži još ↓
najirаm 10_913
11.12.2017.
Odustani
Ne laži.Niti jedan semafor nema crveno tri minute a ponajmanje taj kojeg spominješ.
MAKANTAHI
12.12.2017.
Odustani
je bilo je jednom, valjda se nešto zblokiralo, malo sam gledao uokolo jer tamo murija zna stajati da nije neka zasjeda.
idem jednom po noći od radnika u smjeru
zapada i auto je bio hladan pa sam ubrzavao od radnika prema fiziru sa 1kmh u 10 sekundi i naravno na prvom samaforu na kojem se ljevo ide prema groblju, crveno, ok, pali se zeleno, ja lagano opet isto ubrzavam, kad me dostižu auti sa prethodnog semafora koji su imali crveno kad sam se ja kod radnika uključivao, i prođu oni mene, približavam se pj. semaforu kod crne crkvice , kad nešto blica u mraku, jurim ja ćitavih 55, kad odjednom crveno na tom semaforu, jedva stanem, kad ono drot sa tronošcem u mraku, kad je skužio da sam prespor onda je stisnuo tipku za pješake ne bili prošao kroz crveno, a ostatak murije je na raskršču sa fizirom.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .