Zetovi autobusi znaju brutalno bahato izlaziti sa ugibališta tako da nije čudo da se dogodi i pokoja nesreća. Ne velim da se ovdje to dogodilo ali da su bahati jesu.
Dk
Deaktivirani korisnik
11.12.2018.
Odustani
Istina. Po sistemu ja sam jaci. I ne placam popravke.
03
03041
11.12.2018.
Odustani
Mene su učili u autoškolikako autobus uvijek treba propustiti
je
jelena98
11.12.2018.
Odustani
Nigdje ne pise da je zetov bus tak da zasto sada njih spominjati 🤦♂️
DN
Dr. Neno
11.12.2018.
Odustani
Ma sto su sada opet svi pametni. Osobni auti se ubacuju ispred buseva pred semaforom scime skracuju put kocenja,nedaj boze pustiti bus sa stanice i da ne nabraj
am vas profesionalce sa B kategorijom i vasih komentara. Nemate pijma o cemu pricate. Probajte vociti vozilo koje je prazno preko deset tona pa da vidite kako je upravljati takvim vozilom.
Prikaži još ↓
bu
budalajlama
11.12.2018.
Odustani
Na ZETovim busevima je nacrtano na zadnjem lijevom ćošku, za one koji su zbunjeni izlaskom autobusa iz ugibališta/stanice kako postupiti.
He
Hejteg
11.12.2018.
Odustani
nije zetov bus u pitanju
dh
dh41400
12.12.2018.
Odustani
Ako ćemo uspoređivati vozačke sposobnosti i navike vozača autobusa i vozača osobnih automobila iskreno vjerujem da se velik broj (većina) vozača automobila može
pokriti ušima preko glave. Profesionalni vozač sa više desetljeća iskustva u vožnji po gradu, upravljajući glomaznim vozilom mase preko 10t, koji je pritom napravio više milijuna kilometara u svom stažu je vrlo vjerojatno mjerodavniji u procjenjivanju prometnih situacija u odnosu na vozača osobnog automobila koji je vjerojatno izašao iz birtije i pritom odlučio ne stati na crveno svjetlo na semaforu. Nažalost jako puno vozača osobnih automobila ne poštuje prometne znakove i semafore, a slabo poznaju i prometne propise, te se često pouzdaju u svoje IZRAZITO upitno vozačko iskustvo. Nažalost zakoni u HR još uvijek štite takve "držače volana", a mnoge autoškole tj. ispitivači olako dodjeljuju dozvole B kategorije fokusirajući se uglavnom na minorne stvari, te pritom zanemaruju stvarne vozačke sposobnosti i prometnu inteligenciju osobe koju ocjenjuju.
Prikaži još ↓
toby
12.12.2018.
Odustani
dh41400@ slažem se s tobom. Obrati pažnju malo na autoškole pa ćeš vidjet da ih nema tko ni naučit a nije ni čudo kad instruktor ima 25 kn po satu
ol
olovkajezakon
12.12.2018.
Odustani
Autobus nema prednost kada napušta autobusnu stanicu. To što oni imaju nekakve naljepnice iza na autobusima ne znači da imaju prednost. Kulturno bi bilo pustiti
bus da se uključi u promet ali osobno zbog bahatosti vozača autobusa ja to ne radim. Npr. autobus staje ispred mene na stanicu, još nije ni otvorio vrata da ljudi izađu, a već je uključio lijevi žmigavac ili situacije kada bez žmigavca krene a vidi da sam mu na pola busa i ne mogu niti u teoriji stati....
Prikaži još ↓
bu
budalajlama
12.12.2018.
Odustani
Proveo sam puno vremena/svakodnevno u vožnji , naročito na zagrebačkim cestama, ali od profesionalnih vozača kamiona i autobusa nisam nikad doživio neugodnosti.
Čak se i ne sjećam nijednog slučaja, za razliku od "običnih" vozača za koje moaš otvoriti četvere oči. Sijeku u zavoju punu crtu kad dolaze u susret, i onda se čude ko pura dreku ako im signaliziram/ablendam.Skretanje je poseban slučaj, s veš mašinom ili mikrovalkom uzmu "ajnšlag" kao da voze šleper ili imaju prikolicu, tako da velikim dijelom zajaši usporednu traku, pa se treba čuvati bočnog sudara. O razmaku iza , da ne pričam. Obično im sugeriram veći razmak svjetlom za maglu. Ostale nepodopštine da ne nabrajam. Inače, nisam profi vozač, da ne ispane da ih branim.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .