Obavijesti
komentari
Subaru Impreza je radikalni zaokret legendarnog samuraja
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Rafo
Subaru automobili nekada su imali osobnost kao rijetko koji i prepoznavali su se iz daljine među stotinama drugih. Danas su postali konfekcija kao i svi drugi, od kojih se ni po čemu bitnom ne razlikuju kada je riječ o dizajnu. A za auto od 1400 kg motor od 114 KS jednostavno je preslab (pogotovo za Subaru). Inače, postoji i motor od 2l i 154 KS.
Dk
I danas i uvik, subaru je pojam pouzdanosti i kvalitete a ne konfekcija.
Rafo
Pod konfekcija mislim na vanjski dizajn, ne na kvalitetu, pouzdanost, mehaniku i t.d. To sam i napisao gore u komentaru. Nisu smjeli podleći općim trendovima u Prikaži još ↓
br
Ne vidim zašto bi 114 ks /1400 kg bilo premalo. Naravno nekima ni 300 > nije dosta... Ali ovo je za normalnu vožnju sasvim dovoljno. Osim toga, zar nemaš Clia, Prikaži još ↓
Rafo
Da, imam Clio TCe sa 105 KS na cca 1100 kg, što je bolje od 114 KS na 1400 kg. Za nekakvu normalnu vožnju, uz opterećeno vozilo, na cesti koja ima i uspone i za Prikaži još ↓
Rafo
Ovih 114 KS je premalo s obzirom na masu, ali i zbog stalnog pogona na sve kotače, koji povećava mehaničke otpore.
br
Pratim tvoje komentare zbog toga što su rijetki koji imaju smisla. S većinom njih se i slažem. Svaki dan radim 100 km do posla i natrag(vangradske vožnje) . Ono Prikaži još ↓
Rafo
Slažem se stobom. Ipak, za jedan Subaru trebali bi vrijediti sasvim drukčiji kriteriji nego za jedan Opel, Fiat, VW, Mazdu, Renault, Hyundai... što ne znači da Prikaži još ↓
Dk
Baš to za auto tih težina bio bi idealan 1.6 turbo koji stavljaju u levorg ili 2.0 dizel koje također stavljaju u druge modele, imaju oni dobarih motora ali upo Prikaži još ↓
Rafo
Na drugim tržištima ugrađuje se i motor od 2l i 154 KS.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .