Jel se to opet pretvara u prepucavanje tipa; zli kontinentalci - lijeni južnjaci Dalmatinci? Kaj god bilo ipak ajmo malo kontinentalsko purgerske, i južnjačko-dalmatinske emocije na stranu i pokušajmo biti realni. Glede istraživanja nafte i plina u Jadranu, i njihovog eventualnog iskorištavanja, ak ih ima, imaju tu 3 (kako kome) "maaaale sitnice", o kojima ipak mislim da treba razmisliti. 1. - U slučaju da se ne daj Bog dogodi i 10 put manje curenje nafte od onog kakvo se npr dogodilo u Meksičkom zaljevu,, Hrvatska se lijepo more sa Jadranom pozdravit na najmanje 30 godina. U tom bi periodu morali četkicom za zube čistiti svaki pojedini kamen (ja čist sumnjam da bi to radili i oni koji su se takove genijalne ideje, sa UPITNIMA uspjehom i koristi sjetili) . Pod normalno da to podrazumjeva raspad turizma i ribarstva - još dalje; najmanje milijun ljudi,, u Hrvatskoj bi ostalo bez sredstava za život. 2. Šteta nastala zbog eventualne havarije tankera u Jadranu bila bi proporcionalna količini istekle nafte. S obzirom da je Jadran zaokružen obalama na sve tri strane nafta bi 100% stigla do obala. Srednji i sjeverni Jadran su najugroženiji jer se tu nalaze nacionalni parkovi i veliki turistički kompleksi.,,,, U oba slučaja, pod normalno da to podrazumjeva raspad turizma i ribarstva - uz najmanje milijun ljudi, bez čak i mogučnosti za egzistenciju. 3. INA je u davna vremena dok je nešto bila - 80te godine prošlog stoljeća, i to uz pomoč američkih i britanskih stručnjaka, provela istraživanje Jadrana. Ak se ne varam bilo je 28 buština na raznim dijelovima Jadran. Od tih 28, na 25 od nafte i plina NIJE bilo ni N i P. E pa nazdravlje!!!
jo
jožek2
19.1.2015.
Odustani
Ako je uništeno Slavonsko more žita pa onda sad nek se uništi i Jadransko.
ja
jaimojbratrobeert
19.1.2015.
Odustani
Ja sam protiv bušenja nafte u Jadranu
ze
zeljkopž
19.1.2015.
Odustani
Vlad apsolutno si u pravu. Nafte je vrlo vjerojatno pre malo da bismo postali novi Qatar ili Saudijska Arabija, ali je ima sasvim dovoljno da Jadran uništi na n
ekih 5o godina ili više. Baš zbog tih ne velikih količina niti te naftne kompanije ne bi ulagale neke ogromne novce u zaštitu i sigurnost jer im se jednostavno neće vratiti. I naravno svi zaboravljaju BALASTNE vode kao izvor onečišćenja a koje su nužna pojava kod svakog dolaska tankera do bušotine.
Prikaži još ↓
TM
Tim Minchin
19.1.2015.
Odustani
jozek nezz sto da ti kazem a da me ne ispostuju pa cu ti samo reci tako se ne razmislja, to je na razini namusenog djeteta od 4 god
ma
mary12
19.1.2015.
Odustani
vlad svaka cast ++++++++
sm
smartone
19.1.2015.
Odustani
kako kome nama u drzavni proracun 50 i nes %....ciste pare
Security_Advisor
19.1.2015.
Odustani
Vlada samo jedno jedino pitanje na ovo drobljenje od tvog komentara : ima li danas ili nema tankera u Jadranu?
H0
Hrvat 07
19.1.2015.
Odustani
Onda piši talijanskoj vladi i traži od njih da potpuno prestanu i oni vaditi naftu iz Jadrana i traži zabranu pristanka tankera u njihove luke.
Dk
Deaktivirani korisnik
19.1.2015.
Odustani
Security, zasto to pitas?
kl
klm
19.1.2015.
Odustani
Potpuno si u pravu, s time da nije ni sada sigurno dali će Hrvatska više dobit ili izgubiti bez incidenta.
-30%zapadnih turista ćemo izgubiti kad počne prvo buš
enje,i to bude objavljeno u turističkim časopisima.-potpuno sam siguran da će konkurentne zemlje to iskoristiti.Španjolska,Grčka itd.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .