Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

hy
Istina je da ukoliko se svi stanari parkiraju isključivo u svojim ulicama, da će biti mjesta za stanare ispred ili u neposrednoj blizini njihovih zgrada. I to je sve uredu, dok u tu i obližnje ulice ne parkiraju ljudi koji nisu iz Zagreba, nego su dosli u Zagreb nekim poslom, te plate parkirnu kartu za tu ulicu/zonu. Kako će onda biti mjesta za stanara?
Čo
to o čemu ti govoriš su rijetke situacije. generalno gledano,ovom odlukom ce biti olaksano parkiranje za 90% stanara i zato je ona dobra.
hy
Da je riječ o rijetkim situacijama, nebi postavio taj komentar na članak. Kao stanar u Zagrebu, znam da naći parkiranje u centru ili bližoj okolici postaje nemo Prikaži još ↓
Čo
hyundai, zahvaljujuci ovoj odluci ti ces imati mjesta u svojoj ili okolnim ulicama. daj se opusti i cekaj da vidis da sam bio u pravu.
yo
nije poanta u mjestima za stanare nego u dodatnoj naplati parkinga za sve one koji izađu iz svog kvarta, a već spadaju u sustav naplate.. konkretno, svi koji ži Prikaži još ↓
Čo
yoyoyoyo - ponta je upravo u mjestima za stanare. ako ti pak zelis ici okolo po gradu imas javni prijevoz. ako zelis ici autom,onda trazi parking koji se ne pla Prikaži još ↓
kb
I neće - u tomu je i problem kod ove odluke.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .