Majka četveromjesečnog Aleksandra pokazala je zavidnu liniju odjevena u kratku suknju koja joj je otkrivala vitke noge. Zaštitno je lice dječje multibrand prodavaonice
Vitka mama: Severina postala zaštitno lice dječje trgovine...
Nakon što je u prošlotjednoj finalnoj emisiji regionalnog reality showa 'Surviver' premijerno izvela svoj najnoviji hit 'Italiana', Severina (40) ne odmara. Pjevačica je postala zaštitno lice dječje multibrand prodavaonice Children Salonn u zagrebačkoj Importanne Galeriji. Majka četveromjesečnog Aleksandra pokazala je zavidnu liniju odjevena u kratku suknju koja joj je otkrivala vitke noge. Pozirala je ispred trgovine s brojnim vrećicama u rukama i oduševljeno pokazivala odjeću iz trgovine u kojoj će svatko pronaći nešto za svog malog šminkera ili šminkericu.
Children Salonn je dječja multibrand prodavaonica koja se nalazi u zagrebačkoj Importanne Galeriji i zastupa poznate brandove poput DKNY, Hugo Boss, Stuart Weitzman, Tomy Hilfiger, Paul Frank i LaMartina koji se ujedno po prvi puta pojavljuje na hrvatskom tržištu.