Masažne kuglice preko vozačevog naslona, stražnji 'prozorski otvori' koji su izgledali kao grilje i presvlake za sjedala od velura ili janjećeg ili ovčjeg krzna bili su načina ukrašavanja svog 'ljubimca'
Čupavac na volanu i kockice na retrovizoru ukrašavali su aute
Najviše su se kupovali i vozili automobili domaće proizvodnje. Jedan od popularnih automobila bio je Zastava 750, od milja zvan 'fićo'. Taj mali bombončić bio je kopija Fiata 600D. Prvi modeli imali su kvaku na lijevoj strani prednjih vrata. Generacije su odrasle uz ovaj automobil i stekli svoje vozačko iskustvo u njemu. Bio je službeno vozilo nekadašnje milicije, autoškola i auto klubova.
Yugo se 'probio' na holivudsko platno
Nešto luksuzniji model bio je Zastava 101, Stojadin. Nadimak je dobio po nepravilnom izgovaranju broja iz imena. 1981. godine počela je proizvodnja Yuga, koji je čak i pokušao proboj na američko tržište. Zato je i slovo 'J' iz imena zamijenjeno u 'Y'. Na televizijskim postajama diljem Amerike vrtile su se reklame „Everbody Needs Yugo Sometime“. Prezentiran je kao odličan automobil za obitelji s djecom, domaćice, ali i mlade i studente. Bruce Willis i Samuel L. Jackson čak su se vozili u njemu u popularnom filmu 'Umri muški 3'. Ipak, proboj mu nije uspio proboj. Ali nema veze, zato je opjevan u mnogim našim pjesmama. I svi znam što je bio Yugo: simbol posljednjeg desetljeća države po kojoj je nazvan i domaćih osamdesetih.
Za Volkswagen 'Bubu' govorilo se da je 'nepoderiv' zbog izdržljivog motora i čvrstog lima. Trabant i Wartburg sada su dio prošlosti, kao i osamdesete. I jedan i drugi bili su česta pojava na našim cestama. Imali su karakterističan zvuk motora. Citroen 'Spaček' i Dijana, Golf i Opel Rekord zasjenjeni su Mercedesom koji je tada, kao i sad, bio statusni simbol.
Klima u autima nije postojala. Doskočiti vrućim ljetnim danima provedenim na dugačkimmmm putovanjima (jer nije bilo niti autoceste) moglo se otvaranjem prozora. Ili čestim stajanjima.
Masažne kuglice više ne možemo često vidjeti
Najveća svjetska moda ukrašavanja auta u tom desetljeću bili su stražnji 'prozorski otvori' koji su izgledali kao grilje na autu. Svi sportski automobili su ih imali inače su izgledali 'goli', ali i mnogi auti koji nisu spadali u tu kategoriju trendovski su ih pratili. Kao i presvlake za sjedala od velura ili janjećeg ili ovčjeg krzna. Sjedala su 'ukrašavana' i običnim majicama. Nekad s porukom, a nekad i ne.
Masažne kuglice preko vozačevog naslona, čupavac na volanu i kockice na retrovizoru bile su dodatna oprema svakog vozača koji je držao do sebe.