Da je naplačena ratna šteta i ovo bi bilo podmireno od te naplate.
giustizia
11.11.2017.
Odustani
da je HR Japan imala bi jene...
al
ales
11.11.2017.
Odustani
nema ratne odštete, ne postoji sud koji to može presuditi jer je ista stavljena van zakona nakon WW2.
pg
prvi general
11.11.2017.
Odustani
johnny, pa Hrvatska nemre ni svoje kriminalce osuditi, kako bi tek mogla drugu državu natjerati na bilo kakve reparacije? Hrvatsko pravosuđe je svjetska sramota
, čitav svijet koji zna što se deršava, nam se smije. Prije bi se dogodilo da Hrvatska mora Srbiji platiti odštetu, nego oni nama. Eto koliko je hrvatsko pravosuđe nesposobno i korumpirano. Vi neki imate aluzije da se odštete događaju same od sebe, al to nije ni približno tako. To su dugotrajni procesi za jako pametne i sposobne odvjetnike i suce, a mi nemamo kapaciteta ni da osudimo korumpiranog politilčara koji je priznao da je ukrao nekoliko desetaka milijuna kuna, nego smo se morali zadovoljiti da za toliku štetu par sati guli krumpire. Eto ideje, neka nam Srbija pošalje kamion oguljenih krumira, i odšteta je namirena
Prikaži još ↓
jo2hn8ny
11.11.2017.
Odustani
prvi generale slažem se s tobom, ali sam ti uvaljo minus zbog krumpira. Tema je ozbiljna, ali se ponašamo neozbiljno.
Dk
Deaktivirani korisnik
11.11.2017.
Odustani
jo2hn8ny:@ Kad su to Franjo, Sabor, Vlada RH objavili rat Srbiji/Jugoslaviji? Koliko znam, nikad. Ovoj ženi su ubili roditelje dok je Hrvatska (još formalno) bi
la u SFRJ. Pitanje: Cijeli svijet osim nas smatra taj rat građanskim. Da li je bio građanski do 08.10.91. ili do 15.01.92., a nakon toga agresija?
Prikaži još ↓
giustizia
11.11.2017.
Odustani
Ne od 08. 10. 1991. - vec od pocetaka napada na kasarne JNA ( u najmanju ruku to). Presijecanje opskrbe strujom, vodom i namirnicama u kasarnama JNA jos u lipn
ju - srpnju 1991. Barem od tada . . . A ima i ono, paljenje i unistavanje imovine srpskih drzavljana jos krajem 1990. . . . Pa onda imamo i dogadjaje na Plitvicama, tzv. pobunu Srba iliti "balvan revoluciju" - sve se to moze svrstati u pocetke gradjanskog rata, jer se sve to dogadjalo za vrijeme SFRJ.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.11.2017.
Odustani
giustizia:@ Napisao sam "do" ne"od", dakle "od prekidanja svih veza sa SFRJ" ili od međunarodnog priznanja je bila agresija druge zemlje... Poanta je da mnogo l
judi smatra taj rat dogovorenim (jer je tako lakše opljačkati državu - i našu i Srbiju). Zato je Franjo jako pazio da Srbiji formalno ne proglasi rat.
Prikaži još ↓
jo2hn8ny
12.11.2017.
Odustani
Povijesna činjenica je da klasične objave rata nema od kraja drugoga svjetskoga rata, nego su sve to bile vojne intervencije koje imaju za cilj zaštititi "ugrož
ene" od vanjskoga ili unutarnjeg napadaća. Problem je taj da bi Srbija bankrotirala kada bi morala platiti ratnu oštetu Sloveniji, Hrvatskoj, BiH i Kosovu.
Prikaži još ↓
giustizia
12.11.2017.
Odustani
@octopus - u pravu si glede tvojeg kronoloskog podatka, i ok, mea culpa. Ali, ja nisam nista pogresno napisala , niti tebi nesto spocitala. Samo sam nadogradila
. Sto se tice tvojeg zadnjeg komentara - sve pet. plus
Prikaži još ↓
giustizia
12.11.2017.
Odustani
@dzoni, Srbija bi bankrotirala kad bi trebala platiti ratnu odstetu samo za Karlovac ili Vukovar. Isto kao sto bi hrvatska bankrotirala da sad mora vratiti 80ak
milijardi duga za Agrokor. Poanta je u tome sto Srbija niti mora, niti ima osnove, niti ce ikad placati kakve ratne odstete - ikome (od ovih koje si ti naveo). btw - Kosovu ? Kosovo je dio Srbije, kao sto je Zagorje ili Dalmacija dio Hrvatske. Ratnu odstetu samoj sebi da bi se naplatilo sto ???? Bombardiranje Amerike na teritoriju Kosova i Metohije ???? Haloo, anybody homeee ? Pa cak i da je Kosovo tamo neka zasebna drzava, priznata od svih clanica UNa , prvo i osnovno, Srbija nije nikad proglasila rat Kosovu (iz razloga gore vec navedenog), a drugo, jedini onaj koji bi eventualno trebao platiti ratnu stetu na Kosovu a nadasve Srbiji su SADe. One su napale i izbombardirale Srbiju. Naravno , biz ikakvog razloga, osima nama svima dobro znanih - njihove taktike imperijalizma i ratovanja po cijelom svijetu , jer bez toga ne bi zivjeli niti mjesec dana - bankrotirali bi prije Srbije ili Hrvatske.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .