Obavijesti

Promo sadržaj

Uz novi Tomato korisnici dobivaju više

Uz novi Tomato korisnici dobivaju više
3

Dostupan je novi redizajnirani Tomato web, koji omogućuje fleksibilnije upravljanje korisničkim računom uz najbolju vrijednost za novac

Današnje korisnike odlikuje, prije svega, racionalan pristup kupovini, savjesno upravljanje novcem, a od usluge očekuju funkcionalnost i jednostavnost. Ne kupuju više nego što im je potrebno, a novac promišljeno troše. Životni im je moto „Ne zato što nemam, nego zato što ne dam!“. Upravo taj stil života reflektira nova Tomato kampanja „Samo ono što ti stvarno treba“, a lice koje je predstavlja legendarni je glumac Mustafa Nadarević, u ulozi racionalnog potrošača koji pametno kupuje i ne pristaje na kompromise. Uloge koje je do sada igrao, pogotovo u popularnim serijama, odlično su se uklopile u ideju da upravo on bude predstavnik  pametnih potrošača koji vode računa o svim sitnim slovima, uz šaljivi ton.

Novi Tomato web za bolje korisničko iskustvo

Novi, jednostavniji i funkcionalniji Tomato web omogućuje korisnicima pametno praćenje troškova, pregled opcija i tarifa, te sada korisnici mogu samostalno birati usluge bez odlazaka na prodajna mjesta ili poziva korisničkoj službi. Korisnici mogu naručiti SIM karticu na kućnu adresu ili samostalno napraviti prijenos broja iz druge mreže, kao i prelazak s bonova na pretplatu. Proces aktivacije broja ili usluga je značajno ubrzan i sve se može obaviti na internetskim stranicama i s mobilnog uređaja. Nove internetske stranice u potpunosti su prilagođene navikama korisnika. S obzirom na to da čak 80 posto posjeta na stranicu dolazi s mobilnih uređaja, novi dizajn i funkcionalnosti prvenstveno su prilagođeni mobilnom prikazu. Također, novi izgled, ali i funkcionalnosti za jednostavno upravljanje korisničkim računom dobila je i Moj Tomato aplikacija. Uz potpunu kontrolu potrošnje, aplikacija nudi i personalizirane dnevne ponude prilagođene potrebama korisnika.

Tomato nudi najbolju vrijednost za novac bez skrivenih troškova 

Korisnici uz pretplatu na Srednjoj tarifi za 50 kn dobivaju 4000 jedinica, a na Velikoj tarifi za 70 kn čak 7000 jedinica. Za korisnike koji na novim internetskim stranicama prijeđu u Tomato, u Srednjoj tarifi dobit će još 1000 jedinica, a Velikoj 2000 jedinica. Nakon što iskoriste sve jedinice u paketu, svaki MB internetskog prometa plaćat će 10 puta manje nego do sada, samo 0,049 kn po MB.

Novi korisnici Tomata na bonove dobit će dodatne jedinice, ako SIM naruče na internetskim stranicama i to 1000 jedinica na Srednjoj tarifi te na Velikoj 2000 jedinica. Za 50 kuna može se aktivirati Opcija flat internet za 5 dana neograničenog surfanja. I dalje vrijede pogodnosti za kupovinu bonova na A1 digitalnim kanalima. Korisnici dobivaju dodatne MB za podatkovni promet (do 4.000 MB) – za bon od 55 kuna 500 MB, a za bon od 110 kuna 1.000 MB. 

Također, u trenutačnoj promociji za sve kupljene bonove, neovisno o prodajnom kanalu i vrijednosti, korisnici će na račun dobiti više kuna, nego što su platili. Na primjer, za kupljeni bon od 55 kuna od četvrtka korisnici će na računu imati 60 kuna odnosno za bon od 110 kuna na računu će imati 120 kuna za pozive, poruke i surfanje.   

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Bijela tehnika u znaku Alles kvalitete – više od običnih uređaja
PROMO

Bijela tehnika u znaku Alles kvalitete – više od običnih uređaja

Kvaliteta, inovacija i dizajn – Alles bijela tehnika olakšava svakodnevicu, štedi vrijeme i energiju, a od 22. do 24. 11. 2024. možete iskoristiti 10 % popusta na Electrolux i AEG asortiman
Advent u Varaždinu – prošlogodišnji hit, ove godine još čarobniji
PROMO

Advent u Varaždinu – prošlogodišnji hit, ove godine još čarobniji

Nakon što je prošlogodišnji Advent u Varaždinu osvojio srca posjetitelja i dobio titulu „Najljepšeg adventa u Hrvatskoj“, omiljeno zimsko događanje u svom novom izdanju od 29. studenog do 6. siječnja ponovno je spremno oduševiti!
Projektni natječaj za izradu rješenja rekonstrukcije tržnice u Samoboru
PROMO

Projektni natječaj za izradu rješenja rekonstrukcije tržnice u Samoboru

GRAD SAMOBOR, raspisuje, a STUDIO A d.o.o., organizira i provodi javni, opći, u jednom stupnju, anonimni, za realizaciju, I. stupnja složenosti ARHITEKTONSKO-URBANISTIČKI NATJEČAJ za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja rekonstrukcije tržnice u Samoboru