Arriva prijevoznik ima vozače autobusa koji 10kn naplaćuju prtljažnicu pri čemu ne izdaju račun, iako je na info pultu rečeno da se prtljažnica naplaćuje 7kn pr čemu se dobije račun sa brojem prtljažnice.. pa tako u slučaju gubitka prtljage, gubite dvostruko: svojih 10kn i prtljagu a oni su ograđeni jer broj prtljažnice nemate !! 2 godine uzastopno se ovo dogodilo relacija Osijek - Vodice u Srpnju 22:30 polazak iz Osijeka...
Prodaju rezervacije za mjesta koja su zauzeta pa samim time gubite svoje mjesto koje ste platili 5 kn a i mogućnost povratka kući jer 3 4 osobe rezerviraju za isto mjesto te na poslijetku vozač kaže sjedite bilo gdje, nakon što se bus popuni ostaje vam samo čekati sljedeći koji vozi za 1 DAN. Iz arrive su poručili provjerit će ali zakon o potrošačima jasno kaže 90 dana do prvog odgovora službe za korisnike - dogodilo se zatim još 90 dana do odgovora od samog prijevoznika -nije se dogodilo
Dk
Deaktivirani korisnik
04.7.2019.
Odustani
A nije ti to baš do vozača. On svira kako mu dirigent kaže. Radim na benzinskoj pa sam baš pričao s njima o takvim stvarima. (ovo za mjesta, za pakete nemam poj
ma) Par ih je reklo da se ježe kad vide da sjedalo ima duple putnike. Ali opet, kako možemo očekivati da riješe logistiku kad im je vozni park katastrofa.
Prikaži još ↓
serpentine
04.7.2019.
Odustani
Eto,isla sam par puta Arrivom i svaki put mi izdan racun za prtljaznicu
Prevaratska Republika
04.7.2019.
Odustani
znaju vozači i drogu prevozit u skrivenim stvarima za manju dnevnicu, pa si i tu poberu neku lovu kao na kartama za prtljagu..
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .