Dobijem duševne boli čim znam da se moram voziti sa nekim od naših autoprijevoznika. Šansa da putovanje prođe bez ikakvih problema gotovo je nikakva. U slučaju
da se bus ne pokvari, onda te ostave na dugopolju da čekas dvi ure na suncu za presjedanje. Pola autobusa klima ne radi, ako i radi vozači neće da je upale nekad. Najgore je kad onaj otvor na krovu neće da se zatvori pa te vožnja košta 5 dana boli u vratu. Gotovo svi vozači su bezobrazni prema putnicima (prema strancima pogotovo). Čovik pita vozača na englskom koliko je pauza a on mu jbe majku. Pola ih ne zna koliko košta karta pa lupaju cijene napamet u autobusu. Za praznike redovno dignu cijenu 100% pa sam za Uskrs Zg-St povratno 450kn platio. Ko se ne vozi stalno nije vidio koje su to muke, zavidim mu.
Prikaži još ↓
zi
zivkobabic
04.7.2019.
Odustani
To ti je Hrvatska ni reda ni zakona.
ku
kupreska
04.7.2019.
Odustani
Bitno da se karta proda nije bitno jel vozi bus
realista 7
04.7.2019.
Odustani
avantura na hr nacin , dobro je da su nasi japanci bi ostali totalno zbunjeni
ni
nemir_i_strast
04.7.2019.
Odustani
Na more busom nikad, tu ne znaš tko pije, tko placa, radnici u Zagrebu na glavnom kolodvoru prodaju karte, bez da uopce kažu i provjere postoji li povratna lini
ja kad se osoba treba vratiti i slično. Istu situaciju doživio sam i u Vodicama i u Biogradu na moru gdje sam do 4 ujutro čekao bilo kakav bus... cirkus
Prikaži još ↓
me
menart
04.7.2019.
Odustani
Zadnje godine u Splitu mi se moglo to desit. Kupim kartu, cekam autobus za Zadar i pitam vozaca jel idete za Zadar a on me rece.. nevalja ta karta baci je. Ja u
cudu.. mislim si, tesko onom ko tebe placa. Tragamo mi najmanje 30g za zapadom. Ni strukture, reda a o ponasanju da ne pricam.
Prikaži još ↓
be
belladonna
04.7.2019.
Odustani
Gđa. Keretić ne zna kako izračunati kolika bi bila naknada štete? Pa neka pitaju nekoga tko zna?! Duševne boli?!! E za to ih treba oderati!!! Zato nam tak i je,
jer smo svi kilavi, jer se bojimo sami svoje sjene!
Prikaži još ↓
Paragvajac
04.7.2019.
Odustani
APP- Ako prođe, prođe.
Dk
Deaktivirani korisnik
04.7.2019.
Odustani
meni se isto dogodilo. imala povratnu kartu , uredno kupila rezervaciju za mjesto ali autobus nije vozio .
os
osjeckiPutnik
04.7.2019.
Odustani
Arriva prijevoznik ima vozače autobusa koji 10kn naplaćuju prtljažnicu pri čemu ne izdaju račun, iako je na info pultu rečeno da se prtljažnica naplaćuje 7kn pr
čemu se dobije račun sa brojem prtljažnice.. pa tako u slučaju gubitka prtljage, gubite dvostruko: svojih 10kn i prtljagu a oni su ograđeni jer broj prtljažnice nemate !! 2 godine uzastopno se ovo dogodilo relacija Osijek - Vodice u Srpnju 22:30 polazak iz Osijeka...
Prodaju rezervacije za mjesta koja su zauzeta pa samim time gubite svoje mjesto koje ste platili 5 kn a i mogućnost povratka kući jer 3 4 osobe rezerviraju za isto mjesto te na poslijetku vozač kaže sjedite bilo gdje, nakon što se bus popuni ostaje vam samo čekati sljedeći koji vozi za 1 DAN. Iz arrive su poručili provjerit će ali zakon o potrošačima jasno kaže 90 dana do prvog odgovora službe za korisnike - dogodilo se zatim još 90 dana do odgovora od samog prijevoznika -nije se dogodilo
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .