Teška industrija je spot za novu pjesmu snimila na bajkovitom imanju Salaj pokraj Čazme i izletištu Zmajevo gnijezdo koje ih je osvojilo svojom izvornom ljepotom
Premijerno pogledajte 'Badnja je noć', spot Teške industrije...
S prvim danima prosinca, kad lampice postaju sve blještavije, bajkovito imanje Salaj pokraj Čazme otvorilo je vrata za posjetitelje. Samo par dana prije službenog otvaranja Teška industrija tamo je snimila spot za pjesmu 'Badnja je noć'. Prekrasno imanje ukrašeno s milijun i pol lampica idealno je mjesto za snimanje spota blagdanske tematike. Uživajući u blještavilu i predblagdanskom ugođaju, svi članovi benda složni su u jednom:
- Ovo bajkovito mjesto savršeno upotpunjava ugođaj naše pjesme.
Međutim, imanje Salaj nije jedino ostavilo dubok dojam na cijeli bend. Isto vrijedi i za izletište Zmajevo gnijezdo koje je Tešku industriju osvojilo izvornom ljepotom interijera i eksterijera pa su vrijeme provedeno tamo također obilježili u spotu, za čiju režiju je zaslužan Andro Račić.
- Mislim da smo napravili jednu lijepu, toplu i neobičnu božićnu pjesmu. Vjerujem da će se jako puno ljudi naći u ovim stihovima, pogotovo oni kojima je ljubav negdje daleko i sve što žele za Božić su samo ta dva oka najdraža... – rekla je Lea.
Peteročlana postava Teške industrije na čelu s pjevačicom Leom Mijatović, koju odlikuje snažan glas, jaka energija i emotivnost, u kombinaciji s vrsnim glazbenicima golemog iskustva Ivicom Propadalom i Vedadom Hadžiavdićem, uz Franu Šokića na klavijaturama te Roberta Domitrovića na bubnjevima čine dobitnu kombinaciju koja svakim danom broji sve više obožavatelja.
Tome u prilog svakako ide i poziv udruga studenata eSTUDENT i Financijski klub da 9. prosinca na Trgu bana Josipa Jelačića budu headlineri na velikom koncertu povodom projekta Bez 'veze' nije bezveze. Projekt je pokrenut s ciljem da potakne studente i javnost na proaktivno ponašanje te otvorenu diskusiju na temu korupcije i mogućnosti uspjeha bez veze.
Teška industrija ponosna je što je bila prvi odabir organizatora, njihova publika broji sve više studenata i svojom glazbom i spotovima često se zalažu da se glas naroda čuje, pa je odabir logičan. Obećavaju žestoku svirku kakva i priliči temi projekta čiji je cilj motivirati želju za promjenom sveprisutnog koruptivnog ponašanja.