Osim nekoliko reklamnih kampanja koje su pokrenuli u Kini, Disney i Lucasfilm izdali su i foršpan koji je izrađen baš za tamošnje tržište. Novi su kadrovi jednostavno fascinantni
Po prvi put: Kinezi dobili bolji foršpan od ostatka gledatelja
Već je neko vrijeme posve jasno da je Kina država koja vrlo često određuje hoće li neki film uspjeti ili neće na svjetskom tržištu. Tako je dobrim dijelom zbog gledanosti u kineskim kinima 'Avatar' postao uspješan film.
No 'Ratovi zvijezda' nisu te sreće. Iako franšiza postoji gotovo 40 godina, u Kini je još uvijek podosta nepoznata. Tako je prethodni dio, 'Ratov zvijezda: Sila se budi', u Kini zaradio skromnih 124 milijuna dolara, dok je diljem svijeta utržio preko dvije milijarde. Tom problemu Disney i Lucasfilm ovaj put su pristupili mnogo ozbiljnije.
Osim nekoliko reklamnih kampanja koje su pokrenute u toj državi, ove kompanije izdale su i foršpan koji je napravljen baš za kinesko tržište. A kako se nama čini, po raznim kadrovima koje možemo vidjeti i po montaži istih, rekli bismo da su kineski gledatelji dobili značajno bolji proizvod nego što su dobili drugi.
Pogledajte video
'Posljednji Jedi', osmi film u serijalu, pod režijom Riana Johnsona u naša kina stiže 15. prosinca ove godine. A ako ste u Kini, za film ćete se morati strpjeti do 05. siječnja 2018. godine.