Nogomet treba nekakvu organizacijsku reformu koja će omogućiti opstanak malim Europskim zemljama. Iz jednostavnog razloga što te zemlje ne mogu samostalno ekonomski pokrivati tako skupe investicije i troškove. Gotovo sve države u našem okruženju su u istoj situaciji. Činjenica je da se vodeći klubovi iz najelitnijih liga tih država ne mogu financijski nositi sa prosječnim klubovima iz npr. Španj., Talj. ili Njem. 2. lige.To je najveći razlog što se u nogometu svašta događa..iz jednostavnog razloga što nema novaca..
Ar
Arzancanin
23.3.2018.
Odustani
Pametne riječi 🙂!!!!! Ali nema spasa za male države.... Velikani su prebogati, čak prosječne ekipe iz lige petice.... Mali žive od prodaje a veliki od tv novca
i reklame 🤐🤐⚽⚽⚽⚽
Prikaži još ↓
pl
pametnih_li_ljudi
23.3.2018.
Odustani
To je normalno s obzirom da vecine klubova 2. liga koje si nabrojao ima vise najvijaca od vecine prvih klubova u prvim ligama tih manjih Europskih zemalja. Prod
aja karata, uclanjenje, televizijska prava, prodaja dresova, rekvizita, cinjenica da Cambridge United sal kosta 100 kuna, dok je GNK Dinama 59-80 govori sve, cista ponuda i potraznja i sukladno ulaganje ...
Prikaži još ↓
Firefox_1
23.3.2018.
Odustani
Istina, no nešto treba promijeniti. Jer je ipak GNK Dinamo razvio neuporedivo više kvalitetnih nogometaša od Cambridge Uniteda. Trebala bi UEFA pokrenuti promj
ene, inače će nogomet jednostavno nestati na ovim našim prostorima.
Prikaži još ↓
Smikidacho
23.3.2018.
Odustani
Nema ništa od toga , Pa Fifa i Uefa su pod kapom kladionica, kladionice diktiraju 90 % rezultata. Klubovi prodaju svoje nastupe kladionicama za postotak. Samo
nevažni klubići se klade kontra sebe za neku siću od par somova , veliki to čine za ogromnu lovu. Zato su i rastegnuta natjecanja , od lige prvaka do NBA, samo zbog kladionica .
Prikaži još ↓
Firefox_1
23.3.2018.
Odustani
Kao što je svima poznato, nogomet je najvažnija sporedna stvar na svijetu. Tako da u njemu ima puno isprepletenih interesa i utjecaja. Imamo poslovna ulaganja u
PL, ne zato jer se ona voli od investitora, već što je UK puno liberalnije o porijeklu imovine te nudi transparentnije poslovanje. Uz sve to Englezi vole nogomet i masovno kupuju ulaznice. Što znači ROI u max. 5-6 god za najveće investicije. Naravno tu su onda i tv prava, koja samim time pronalaze svoj interes. Španjolska je svoj nogomet razvila kao dio turističke ponude te marketinškog globalnog utjecaja njihovih najvećih klubova, ( nešto slično pokušavaju Italija i Hrvatska ). Njemačka pokušava održati korak uz pomoć najjače Europske ekonomije. Francuska su čista politička ulaganja, barem što se tiče najbogatijih klubova i tu ROI ne igra nikakvu ulogu kao i u Rusiji, Turskoj i Kini, koja su isto tako politička ulaganja ali iz vlastitih resursa.
Prikaži još ↓
pl
pametnih_li_ljudi
24.3.2018.
Odustani
Trenutno je na svijetu 7,6 milijardi ljudi, znaci da nikada u povijesti nogometa nije bio veci priljev talenata, a sukladno sa time i veci broj potraznje, tako
da su im neisplativa ulaganja u klubove koji samo uzimaju iz proracuna UEFE i FIFE, a za uzvrat samo proizvedu par talenata
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .