Jeep je priredio europsku prezentaciju svojih modela. Isprobali smo sve aktualne Jeepove - od najmoćnijih terenaca do monstruma sa 710 KS
Ovo je sinonim za terence: U Italiji smo vozili sve Jeepove
U Italiji smo isprobali sve aktualne modele ovog legendarnog proizvođača, upoznali se s njegovom poviješću i saznali koje nam novitete priprema u budućnosti.
Vrhunac dvodnevnog događanja na kojem su sudjelovali novinari iz čitave Europe bile su ekstremne terenske testne vožnje. U kamenolomu smo isprobali što sve može novi Wrangler, možda i najbolji terenac današnjice. Teško je pronaći teren koji bi zaustavio ovaj automobil. No Jeep je pripremio još dobrih vijesti za ljubitelje terenske vožnje. Kompaktni SUV Compass i veliki Cherokee dobili su svoje najbolje terenske verzije Trailhawk.
Uskoro i hibridni Jeep
Da bi Jeep dobio oznaku Trailhawk, mora prijeći iznimno zahtjevan terenski poligon, a iznimno zahtjevni su bili i terenski izazovi kroz koje smo i mi prošli u ovim dvama novim modelima. Poseban užitak priuštio nam je Cherokee jer je bio opremljen novim benzinskim motorom s obujmom dvije litre i čak 272 KS.
Najmanji Jeep Renegade dobio je novi motor. Riječ je 1,3-litrenom benzinskom turbomotoru sa 180 KS uz koji ovaj mali SUV postaje vrlo potentan auto. Upoznali smo i plug-in hibridnu verziju Renegadea, koja će na tržište tek iduće godine. Što se krije ispod lima još je tajna, no saznali smo da će auto jednim punjenjem na struju prelaziti oko 50 kilometara i biti terenski najsposobnija verzija Renegadea.
Najveći Jeep, model Grand Cherokee, blago je unaprijeđen. Najveće novosti su poboljšani sustavi infotainmenta, no nas je impresioniralo nešto sasvim drugo.
Čudovište sa 710 KS
Kao prvi novinari iz Hrvatske dobili smo priliku isprobati novi model Trackhawk, monstruozni automobil s golemim 6,2-litrenim V8 motorom, kompresorom i nevjerojatnih 710 KS. Ovaj auto do 100 km/h ubrza za 3,7 sekundi, a postiže brzinu višu od 290 km/h. Osim toga, drži i svjetski rekord u brzini na ledu.