-Auto je visok samo 1,48 m, to je vrlo nisko za jedan crossover - čak 10 cm niži od sličnih auto u toj klasi, a ima višu podnicu od klasičnih kompakata. širok 1,73 m a dugačak 4,16 m a težak svega 965 kg, međuosovinski razmak čak 2,60 m. Dakle vrlo kompaktnih dimenzija i skladnih proporcija, za svaku pohvalu. Kotači su standardnih dimenzija u osnovnoj opremi dakle 195/65/15 (još jedan plus). Za vanjski dizajn jedan veliki Plus! Osnovni motor 1.0 Turbo 82 ks. Citroen ima odlična iskustva sa 4wd pogonom, šteta bi bilo da ne ponude i 4wd pogon kao opciju.
-Ono što je negativno, je forsiranje digitalnih instrumenata i touchcreenova kao standardna oprema - trebali su ponuditi opciju Modern i opciju Klasik, dakle za one mlađe koje vole te razno-razne gadgete (digitalna sučelja - opciju Modern) te klasićne instrumente i dugmiće za one starije i ljubitelje konzervativnijih rešenja (opciju Klasik).
Još jedan minus ide na čudan položaj (povišeni) ručice ručnog mjenjača, odmah iza ručice se nalaze otvori ventilacije. Dakle bolje je samo zbog toga uzeti automatizirani manualni mjenjać jer tada otpada nezgrapan položaj ručice mjenjača.
-Također su ovi veliki zaštitni gumeni paneli na vratima također mogli biti dodatna opcija. No međutim pada u oku da je cjeli prednji kraj integriran u veliki spojler tj. prednju masku da te ne postoji klasićni odbojnik što je također minus, što je opet u suprotnosti sa cjelom filozofijom ovog vozila gdje su ga cjelog htjeli zaštitit sa gumama a upravo prednji kraj vozila je ostao najnezaštičeniji od raznih udaraca u gradskoj vožnji.
-Govori se o cjeni između 12 000 i 13 000 Eura, kada se pogleda cjena Peugeota 2008, a Citroeni su uvjek imali nižu cjenu, cjena početnog modela ne bi nikako trebala preći preko 110 000 Kuna.
kmarus
07.2.2014.
Odustani
Mislim da su ove slike još uvijek slike studije , a konačni dizajn ex. i interijera će ipak biti malo drugačiji , ali velika večina onog što si rekao stoji ...+
h1
humungus_1
07.2.2014.
Odustani
zero x,..samo ti sanjaj o toj cijeni koju si naveo...nemoj biti smiješan..pogledaj si cijene DS linije..a to je u biti poboljšani c4...nemaš ga ispod 20 000 ojr
a...zato ga niko i ne kupuje...a ovo čudo...ispod 150 tisuća kuna nema šanse da ti dođe na cestu...
Prikaži još ↓
Palmira
09.2.2014.
Odustani
Puno teksta za njesra od "auta". Svaka čast na trudu, ali da ga hvališ još 100 godina - kupio ga ne bi, a pogotovo ne za tu cifru. Evo još jednom zašto su franc
uski auti kao žene: Nikad ga se riješiti nećeš dok te ne raskući. Daj mi reci molim te, tvoje predviđanje cijene njega polovnog za recimo dvije godine? 30%? Uvrh ...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .