Dosadilo nam je u reklamama viđati ljude koji su lijepi i popularni, ali zapravo nemaju nikakve veze s onim što promoviraju. No jedna se banka odvažila na drugačiji, autentičan pristup tako da je angažirala same korisnike
U Privrednoj banci Zagreb shvatili su da njihove usluge za studente najbolje mogu promovirati oni koji ih koriste, dakle sami studenti. Stoga su angažirali četiri studenta, koji su uz to i video blogeri u svojim područjima:
- Ivana (beauty)
- Ivona (lifestyle)
- Filip (sport)
- Paolo (business)
Ovi su studenti dobili priliku proći svoje prvo profesionalno snimanje. Imali su pritom sreću što su bili pod budnim i stručnim okom mentora: Gorana (art director), Petra (digital executive director), Tina (digital account manager) i Dime (producent). Prije nego što pregledate te njihove postove, pogledajte kako su se snašli na snimanju.
Okupljanje ekipe i međusobno upoznavanje protječu u iščekivanju i laganoj nervozi...
... ali brzo su se opustili, upoznali s mentorima i upijali svaku njihovu riječ.
Ivana se prepustila iskusnim rukama visažista i (možda) popila vodu iz vaze...
Ivona je na snimanju imala mali problem s internetom, a u kadar se ubacio i jedan kućni ljubimac.
Iako studenti obično nisu posve financijski samostalni, putem PBZ-ove specijalizirane ponude mogu imati bankarske usluge u skladu sa svojim potrebama, primjerice tekući račun u kunama i u stranoj valuti, žiro-račun u kunama, Visa Inspire karticu i American Express Start Card za studente. Obzirom na visoku tehnološku osviještenost mladih ljudi, u ponudu je uključena i usluga PBZ digitalnog bankarstva (internetsko i mobilno bankarstvo). Zahvaljujući svemu tome, mogu se osjećati kao punopravni klijenti banke. Ako ste student ili roditelj studenta, obratite pozornost na nove videoblogove mladih ljudi koje ste upravo upoznali.