Pametno!! Tako i treba jer je Oliver stvarno bio brand!!!! Bravo za obitelj!!!!
Insomniac
06.9.2018.
Odustani
Oliver nije bio brend, Oliver jest brend. Kojeg je vlasnik za života bio Oliver Dragojević, a danas je, nakon njegove smrti, vlasnik brenda njegova obitelj. Jed
nako kao što je i Ford brend, iako je Henry Ford odavno mrtav. To što je Henry umro 1947. godine ne znači da nakon toga bilo tko smije i može koristiti ime Ford i lijepiti ga na svoje proizvode. Ne može. Isto vrijedi i za brend Oliver Dragojević.
Prikaži još ↓
Ne
Nemo22
06.9.2018.
Odustani
Insomniac
Da li je čovjek umro?
Fizički više ne postoji,ali ono što je ostavio iza sebe će se "brendirati."
Nije govno nego se pas posro.
Insomniac
06.9.2018.
Odustani
Čovjek kao osoba i brand su dvije različite stvari, Nemo. Hrvatski naziv za brand je marka. Ford je poznata marka automobila koju je stvorio Henry Ford i nazvan
a je po njemu. Osoba Henry Ford je umrla, no brand ili marka nije fizička osoba pa da umre. Isto je i s Oliverom. Stoga obitelj ima, u pravnom smislu, zaštititi brand ili marku nazvanu po Oliveru. Lijepo piše u članku da obitelj zaštićuje Oliverovo ime. Dakle brand ili marku, a ne fizičku osobu, neovisno je li ta osoba živa ili je preminula. Ovo je pravno jako bitna stvar, jer po tvojoj definiciji netko bi mogao ustvrditi da je s osobom Oliver Dragojević umro i brand, pa po toj osnovi onda ima pravo koristiti ime Oliver Dragojević, što nije slučaj.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .