Nikad nisam bio politički opredijeljen za jedne ili druge... Cak mi iskreno više odgovara "desničarska ideologija" od one ljevičarske. Ali ovo što je HDZ sada pokazao je za izbljuvat se. Sramota! Toliko licemjerja, nelojalnosti i prodanosti! Da ne spominjem i odbjegle Mostovce, prodane duše. Čovjek više nema za koga glasati jer su svi isti, apsolutno svi isti.
goranzed
11.6.2016.
Odustani
kak su svi isti ako je Bozo s Mostom (ovih 12) cvrsto u svojem stavu da svatko kome nadju prste u pekmezu mora otic??? ne kuzim kako ljudi ne vide da su se Boz
o I ovih 12 izlozili da se nesta promjeni u politici I drustvu!? ako se ovo ne honorira od ljudi onda padamo nazad u letargiju zvanu SDP=HDZ
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.6.2016.
Odustani
Slazem se s tobom, ali Most je jako, jako, jako nestabilan. Petrov možda i ima pozitivne namjere, kao i nekoliko njegovih suradnika. Ali što je s ostalima!? Ako
daš mandat Mostu, oooppp, evo netko se odvoji i stvori svoju stranku s tim mandatom. Takav je bio Prgomet sa one dvije vještice, sada to isto radi i ovaj šupak Lovrinović. Pitaš li se kome daješ svoj glas ako ga daš Mostu?
Prikaži još ↓
goranzed
11.6.2016.
Odustani
Razumijem i slazem se da postoji rizik, no vjerujem da ce se Most za slijedece izbore transformirat iz, sto je bio na proslim izborima, neke vrste pokreta prav
ednika u klasicnu stranku gdje ce se do kraja oblikovat stranacka ideologija i ciljevi. Vjerujem da je to jedini nacin da se izbjegne osipanje nakon izbora i da se privuce veci broj glasova kako bi se konacno nesta moglo mijenjat.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.6.2016.
Odustani
pa bolje glasati za MOST i riskirati nekoliko prebjega (neki ce i ostati), nego glasati za HDZ i dati podrsku pljacki...
Dk
Deaktivirani korisnik
11.6.2016.
Odustani
Osobno bih volio da se udruže Živi Zid i Most i da na taj način imaju većinu. Zanimljivo bi tada bilo gledati oporbu u udarnom sastavu HDZ&SDP. Ali to je gotovo
nemoguć scenarij. HDZ i SDP imaju, lupam, ukupno milijun glasača koji će sigurno njima dati glas i koji će izaći na izbore. Obični narod koji nije član nijedne stranke (dakle glas trećoj opciji) vrlo vjerojatno neće niti izaći na izbore. Narod je teško pokrenuti. Koliko god da je puna čaša, još nije došla ona kap koja će ju preliti.
Prikaži još ↓
goranzed
11.6.2016.
Odustani
problem je upravo u tome da biraci 3. opcije ne vjeruju u mogucnost da njihove stranke dobiju potrebnu vecinu i na taj nesta promjene. upravo ovaj stav pomaze S
DP=HDZ. Milanovic je u nedavnoj izjavi za javnost oko trenutne krize rekao jednu recenicu, koja otkriva strah kod njega, a to je "sad se pokazalo da 3. opcija ne postoji" , itekako postoji i valja se u pozadini i on to dobro zna zato i pokusava ubacit sumnju kod biraca!
Prikaži još ↓
tsomething
11.6.2016.
Odustani
Slazem se s tvojim komentarom u potpunosti. I kad sve to malo prevrtim u glavi i vratim se unatrag 26 godina i pokusam napraviti nekakav presjek ili graf uspjes
nosti nase drzave vidim da samo tonemo, bez obzira tko bio na vlasti. Znacajno se smanjio cak i broj stanovnika razlozi su mnogobrojni. Cesto si postavljam pitanje o tome koliko je zapravo dobar parlamentarni sustav vlasti. Mi za rezultat imamo HDZ i SDP s uhljebljenim i dobro rasporedjenim "programiranim" glasacima koji im daju prednost pred ostalima te infiltriranost politike u svim sferama drustva. Mic po mic ja postajem sve blizi i blizi tome da mi trebamo zapravo predsjenicki sustav vlasti. Nebrojena birokracija, kompliciranje, muljanje, korupcija nas dovodi do toga da nam treba jedna osoba koja bira svoju vladajucu garnituru koja ce ovu zemlju voditi i za to odgovarati imenom i prezimenom te cijelom svojom vladajucom garniturom. Koliko puta su se dogodile malverzacije po raznim ministarstvima i ministar to "nije znao" i nije bio kriv a odgovarao je eventualno kad je na vlast dosla druga opcija. Mislim da smo premala zemlja da imamo dovoljno dobrih umova. Koja je svrha predsjenika koji nema gotovo nikakve ovlasti? Ovako imamo stada ovaca koja su totalno unistila nas travnjak cim nikne nova travka nestane u roku minute. Na nama je ili da ovce osisamo ili da konacno postavimo farmera koji ce dovesti stvari u red i strpati ovce u tor da ne pasu onako kako se njima prohtje.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.6.2016.
Odustani
kod nas niti to ne bi bilo rjesenje iz razloga sto bi se onda isto to dogadalo, samo sa jos manje sustava kontrole i jednim glavnim... to treba skupit u sabor i
zapaliti za uspomenu svima... :)
Prikaži još ↓
tsomething
11.6.2016.
Odustani
dcuk: Ja bih pokusao jos to pa onda ako nista drugo zapaliti cijelu drzavu skup sa saborom :-) Ovako se samo vrtimo u krug a godine lete. Mislim da bi takav sus
tav mogao u startu prerezati birokraciju na pola, a to bi znacilo ogromnu ustedu. Postoje rjesenja koja funkcioniraju tim vise sto se sad stvari rade puno drugacije nego prije. (digitalizacija i to). Ne treba drzavna uprava biti toliko velika, a ona umjesto da se smanjiva zbog digitalizacije raste iz godine u godinu. Najzalosnije je to sto su svi ti ljudi zapravo glasaci HDZ-a ili SDP-a koji nas kostaju ko sv. Petra kajgana.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
11.6.2016.
Odustani
to ti je sve u redu, ali je stvar da je kod nas birokracija preveliak i za ovakav sustav... jest da to zahtjeva vise sluzbenika, ali svejedno se tu radi o 50% u
hljeba na cijeloj razini drzave u svim drzavnim sluzbama. hocu reci da bi se opet naslo razloga za isto to, a sve s ciljem, kako si i sam primjetio, ojacavanja glasacke masinerije. taman i da se mijenaj sustav vlasti, ono sto treba napraviti je apsolutna zabrana bavljenja poolitikom onom tko je n bilo koji nacin sudjelovao u politici zadnjih 25 godina. inace nam ne gine 2 generacije politicara dok se ovaj olos ne ocisti, a pitanje je dal bi opstala drzava do tada...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .